Anonym (typ så) skrev 2024-03-12 13:08:58 följande:
Tiden läker kanske alla sår men tiden läker inte egoism och narcissism så det är nog ganska kört för dig, beklagar. Dock kan du kanske få lite självinsikt över din diagnos med professionell hjälp, om inte annat så är det nog bra om din fru vet om den så hon kan hjälpa dig med dina svårigheter.
Har du ens läst trådstarten?
Var finner du något i trådstarten och ämnet som skulle ha något samband med det du skriver om i alla dina förvirrade inlägg?
När någon medlem har en annan åsikt än du så kommer du alltid in på personangrepp, oftast på ett förvirrande och för dig själv pinsamt sätt. Hur kan du finna något sammanhang med trådstarten som får dig att diskutera en annan medlems eventuella diagnoser? Hur finner du något samband mellan TS frågeställning och min fru?
Det enda du sysslar med är att förstöra tråden och att framställa dig själv som förvirrad på ett för dig pinsamt sätt.
Dina inlägg framstår som extremt förvirrade och det blir pinsamt när inte något enda av dina inlägg håller sig till ämnet.
Du verkar ständigt inbilla dig själv att trådstarten och ämnet gäller om TS anser att otrohet är bra eller dåligt. Var får du det ifrån?
Du verkar ständigt inbilla dig att jag har gett uttryck för att jag har åsikter om och att jag skulle ha skrivit om ifall jag tycker att otrohet är något bra eller dåligt.
Detta har jag inte överhuvudtaget diskuterat eller givit uttryck för.
Var får du det ifrån?
Du skriver om självinsikt.
Men du visar ju gång på gång en total avsaknad av självinsikt.