Anonym (S) skrev 2024-04-11 18:50:30 följande:
Pappa skjuten framför sin 12årige son
Så i Skärholmen igår var en pappa på väg till simhallen med sin 12årige son men han kom aldrig dit för han blev skjuten av ett ungdomsgäng på vägen. Sonen blev vittne och pappan dog.
Hur fan kan det ha blivit såhär? Hur kommer sonens liv bli nu? Vad kommer inte han växa upp och känna för skräck och hat mot andra människor. Hur kunde vi, hela samhället, tappa bollen såhär och vad ska vi göra för att åtgärda det samhälle vi fått idag?
Jag skrev här på FL redan år 2016 att Sverige kommer gå åt helvete när de släpper in en massa sinnesrubbade isiskrigare och våldsmän utan någon slags kontroll som helst. Jag fick mina inlägg raderade när jag varnade om att just dessa scenarion kommer att bli vardagsmat. Nu ni, era PK trädkramare, jag hoppas ni trivs i ert nya multikultiland med en bismak av Allah. Och värre kommer det bli, vänta bara. Kanske lika bra att släppa in fler sinnessjuka kriminella mördare så att ni har fler att åma er över. Fuck Sverige och svenskarna, fuck alla gamlingar som inte får sylt på pannkakorna för det räcker inte budgeten till. Ge allt till de utländska mördarna, låt dom få ta över allt. Låt isisflaggan få vaja över slottet och riksdagen. Jag hoppas ni är nöjda nu alla vidriga politiker som förstörde Sverige.