• Anonym (TS)

BIM juni 2024

En tråd för oss som hoppas plussa i juni :)  Lycka till alla! <3

• Svar på tråden BIM juni 2024
  • Anonym (planerar)
    Lugnoro skrev 2024-06-21 21:07:29 följande:
    Tänker du testa snart igen? Konstigt med dina symptom. 
    Lugnoro skrev 2024-06-22 08:43:51 följande:

Testet var negativt, som jag tänkte. 

Men vi kanske är för tidiga Lugnoro? Vi får inte ge upp hoppet än tänker jag? 

jag testa med restlagrets idah, och asså Jag tycker mig kunna se pyttepyttepytte streck i rätt ljus. Men då får jag verkligen anstränga mig att se. Får inte med på bild såklart, kanske om man redigerar den. Eller så ser jag i syne- ser vad jag vill se 😂

• Anonym (planerar)

vad tror ni? 😂  

• Snorkfrökenhär
    Whatev skrev 2024-06-22 08:41:30 följande:

Grattis snowplay!! 

Igår på äl+6 fick jag en svagt färgad flytning. Min spontana känsla sa nidis eftersom mensen är långt bort och jag aldrig har spottings. Vet inte när jag vågar testa dock 😅

Det låter ju verkligen lovande 🙏🏻😍 Om det var en nidis tar det ju några dagar innan tillräckligt med hcg bildats så det syns i ett gravtest. Bara avvakta och vänta några dagar med andra ord 🙈
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (planerar) skrev 2024-06-22 09:21:36 följande:

vad tror ni? 😂  

Jag ser tyvärr inget på den bilden, men är det tidigt finns ju alla chanser att det kommer fram nåt tydligare snart 🙏🏻😊
  • Snorkfrökenhär

Min temp var lite lägre idag, fortfarande ganska hög men kanske att tempen börjar sjunka nu när BIM närmar sig för att mensen är på g. Får se vad morgondagens temp visar 😊 

• Anonym (planerar)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-06-22 11:23:06 följande:
    Jag ser tyvärr inget på den bilden, men är det tidigt finns ju alla chanser att det kommer fram nåt tydligare snart 🙏🏻😊
    Ah? jag tog ett test en timma senare för att kolla igen, men såg ingenting då så va nog att jag såg i syne där och då 😅
  • Lugnoro
    Anonym (planerar) skrev 2024-06-22 09:18:51 följande:
    Lugnoro skrev 2024-06-22 08:43:51 följande:

Testet var negativt, som jag tänkte. 

Men vi kanske är för tidiga Lugnoro? Vi får inte ge upp hoppet än tänker jag? 

jag testa med restlagrets idah, och asså Jag tycker mig kunna se pyttepyttepytte streck i rätt ljus. Men då får jag verkligen anstränga mig att se. Får inte med på bild såklart, kanske om man redigerar den. Eller så ser jag i syne- ser vad jag vill se 😂

Ja, det är möjligt 🙂
  • Whatev
    Snorkfrökenhär skrev 2024-06-22 11:21:04 följande:
    Det låter ju verkligen lovande 🙏🏻😍 Om det var en nidis tar det ju några dagar innan tillräckligt med hcg bildats så det syns i ett gravtest. Bara avvakta och vänta några dagar med andra ord 🙈
    Ja eller hur! Men samtidigt vågar jag inte hoppas, ju mer tiden går blir jag mer och mer osäker. Tänker på alla som får en ?riktig? blödning, min var bara beige/ljust rosa? Men sekretet är väl klart i vanliga fall? Jag har ju ingen infektion eller besvär av något slag som detta skulle kunna bero på. Så härligt att man blir helt knäpp i huvudet av barnförsök 😂
  • Wemma

Wow, kul med inte ett enda svar.
    hoppas ni inser hur priviligerade ni är som kan prova varje månad, och dessutom utan att behöva punga ut tusentals kronor på att försöka. 

Lycka till..

Svar på tråden BIM juni 2024