• Anonym (TS)

BIM juni 2024

En tråd för oss som hoppas plussa i juni :)  Lycka till alla! <3

• Svar på tråden BIM juni 2024
  • mammaatillen
    Anonym (Längtar) skrev 2024-06-23 21:59:49 följande:
    Nej.. jag ska köpa ett men vågar nog inte göra det förrän om en vecka. Orkar inte bli ledsen fler gånger än nödvändigt haha? sjukt hur påverkad man blir även om man lovar sig själv att inte bli det månad på månad. Vi Är ?bara? på månad/försök nr 8 men har en sån känsla i hela min kropp som säger att jag nånting är fel. Någon mer som känner eller känt så? 😣
    Ja jag känner absolut igen mig i det du säger när känslan inte stämmer eller inte känns rätt.min erfarenhet är att man brukar känna rätt eller Aa att magkänslan stämmer. Fick ett MA för 3 år sen och det va precis samma sak med mina tester då :/ behöver absolut inte vara så för dig då det är olika för alla, det är förhoppningsvis inget sånt men kanske är ditt test missvisande om dom andra testerna du tagit är helt blanka?
    ❤️
  • Anonym (UWU)

Och där kom mensen dom ett brev på posten. Menscykeln verkar leva sitt egna lilla liv efter 1 graviditet och spiral. Nya tag nästa månad. Stort grattis till er som plussat och lycka till alla ni andra ????🏼

• Anonym (planerar)
    Anonym (UWU) skrev 2024-06-24 03:23:50 följande:

Och där kom mensen dom ett brev på posten. Menscykeln verkar leva sitt egna lilla liv efter 1 graviditet och spiral. Nya tag nästa månad. Stort grattis till er som plussat och lycka till alla ni andra ????🏼

Åh va tråkigt!!!
  • Anonym (planerar)

Vakna upp i morse återigen med illamående och molnande värk. Men ingen mens. Är på  BIM-1 / BIM-2

Tog ett clearblue ultratidigt men ?inte gravid? nu testar jag inte förens lördag om inte mensen kommit innan? 

• Anonym (planerar)
    Whatev skrev 2024-06-24 06:14:05 följande:

Tog detta imorse. Vad tror vi? ❤️

Positivt tycker jag 😍😍
  • Whatev
    Anonym (planerar) skrev 2024-06-24 06:37:13 följande:
    Positivt tycker jag 😍😍
    Vågar inte tro det! Stirrar och stirrar. 🥲❤️
  • Lugnoro

Jag tog ett ultratidigt test för några dagar sedan som var negativt. Nu väntar jag på mensen. Men temperaturen har inte gått ner och jag har inga symptom på mens. Men tror ändå att den kommer. Den kanske är lite sen? 

• Anonym (Hoppsan?)
    Whatev skrev 2024-06-24 06:57:15 följande:

Kanske en bättre bild här 🤔

Jag ser en tunn linje, men jag har själv fått så med de testen två gånger och inte varit gravid så jag håller tummarna att det går bättre för dig. 
Svar på tråden BIM juni 2024