• Anonym (TS)

BIM juni 2024

En tråd för oss som hoppas plussa i juni :)  Lycka till alla! <3

• Svar på tråden BIM juni 2024
  • Lugnoro
    Anonym (planerar) skrev 2024-06-24 06:09:05 följande:

Vakna upp i morse återigen med illamående och molnande värk. Men ingen mens. Är på  BIM-1 / BIM-2

Tog ett clearblue ultratidigt men ?inte gravid? nu testar jag inte förens lördag om inte mensen kommit innan? 

Det låter konstigt. Men hoppas på att din mens inte kommer!
  • Whatev
    Anonym (Hoppsan?) skrev 2024-06-24 07:15:24 följande:
    Jag ser en tunn linje, men jag har själv fått så med de testen två gånger och inte varit gravid så jag håller tummarna att det går bättre för dig. 
    Mern va, så dåligt av dom :/ Jag provar ett digitalt imorgon tror jag!
  • Lugnoro

Jag ser här att Clearblue ultratidigt ofta ger spökstreck. Jag kommer nog sluta köpa dem. 

Har hittat billigare test som fångar upp lika tidigt. 

Har någon erfarenhet av babyplan testa tidigt? Den finns på Billiga tester. 

• Anonym (Längtar)
    Whatev skrev 2024-06-24 06:57:15 följande:

Kanske en bättre bild här 🤔

Ser positivt ut😍!!! vad är det för test är det clearblue ultratidigt eller vanligt?❤️ jag fick ju mitt stådsmala streck som jag inte litar på med ultratidigt så tänker om jag ska köpa ett sånt vanligt istället
  • LokaHallon88

Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Båten, 16/6, 4 barnet, 4 försöket. 
    Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall. Fick mens 16/6. 
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket. - plussat
    Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 
    snowplay970 19/6 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
    Anonym (UWU) andra barnet 4e försöket
    Cattis 21/6 sjätte barnet, första försöket.
    PrettyMoon 21/6 andra barnet, första försöket
    Snorkfrökenhär, 26/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 26/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
    LillaSam, 26/6. andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Signatur, 27/6, första barnet, 9:e försöket
    Anonym Eken, 30/6, andra barnet, andra försöket
    Anonym Längtar, 28/6, andra barnet, 8e försöket
    Amaaandaaa00 30/6 första barnet 1 försöket
    Mammaatillen, 30/6 andra barnet, 7e försöket
    LokaHallon88, 30/6, 25:e försöket.
  • Anonym (Tri)
    Lugnoro skrev 2024-06-24 08:17:36 följande:

Jag ser här att Clearblue ultratidigt ofta ger spökstreck. Jag kommer nog sluta köpa dem. 

Har hittat billigare test som fångar upp lika tidigt. 

Har någon erfarenhet av babyplan testa tidigt? Den finns på Billiga tester. 

Jag gillar dem, de är också så billiga att man kan ta två på en gång och då kan man typ inte ha otur att få spökstreck *2. De gav tydligt för mig från ÄL+10 (testade inte innan)
  • Anonym (Signatur)

Någon som är bra på tempkurvor och vill uttala sig om denna? Tänkte på om sänkningen efter Äl kan passa som implantationsdipp? Läste lite om det i en annan tråd och blev nyfiken.
    jag och sambon är på nionde försöket. Förra månaden var min cykel som annars är superregelbunden bara 20 dagar, jag hade ingen ägglossning. Denna månaden hade jag ägglossningsmärtor och utslag på test. hade ont vid sex 2-3 dagar innan Äl. aldrig Haft så förut, det var lite obehagligt men läste sedan att det är normalt. Någon som känner igen sig? Kan det vara så att Äl blir starkare denna månaden pga ingen förra månaden? 
  • Snorkfrökenhär

Testade imorse, negativt och tempen verkar sakta gå neråt så mensen kommer imorgon eller onsdag. Tråkigt förstås men nu är jag inställd på det och får ta nya tag i juli 😊

Lycka till allihopa 🌸

• Anonym (Eken)

Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.

Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.

PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF

Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).

Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 

Båten, 16/6, 4 barnet, 4 försöket. 

Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall. Fick mens 16/6. 

Pez 17/6 andra barnet andra försöket. - plussat

Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 

snowplay970 19/6 tredje barnet (med ny partner), andra försöket

Anonym (UWU) andra barnet 4e försöket

Cattis 21/6 sjätte barnet, första försöket.

PrettyMoon 21/6 andra barnet, första försöket

Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. 

Snorkfrökenhär, 26/6, tredje barnet, andra försöket. 

Lugnoro, 26/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.

LillaSam, 26/6. andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)

Signatur, 27/6, första barnet, 9:e försöket

Anonym Längtar, 28/6, andra barnet, 8e försöket

Anonym Eken, 30/6, andra barnet, andra försöket

Amaaandaaa00 30/6 första barnet 1 försöket

Mammaatillen, 30/6 andra barnet, 7e försöket

LokaHallon88, 30/6, 25:e försöket.

• LillaSam
    Whatev skrev 2024-06-24 07:20:38 följande:
    Mern va, så dåligt av dom :/ Jag provar ett digitalt imorgon tror jag!

Så spännande! tycker att det ser positivt ut om än väldigt svagt! 

Börjar bli osäker på om jag verkligen var gravid förra månaden? Testade med 4 clearblue testa tidigt som alla visade svaaga positiva streck. Men digitalt visade inte gravid och sen kom mensen ca 2 dagar senare än vanligt. Har dock en lutealfas på 10 dagar nu efter graviditeten, så kan hända att den har förlängts bara. Spelar väl egentligen ingen roll om jag var ?gravid? eller inte men alltid intressant att veta.

Svar på tråden BIM juni 2024