• Anonym (o)

Era impopulära åsiker

Mina: 
    Fler borde ha långt hår. Kvinnor till röven, män axellångt. Äldre kvinnor med pojkfrisyr är det fulaste som finns. 
    Att bo ihop och att skaffa barn utanför äktenskapet är inte bra. 
    Jag gillar inte att man döper spädbarn när föräldrarna inte har en tro. 

Låt mig höra era impopulära åsikter. 

• Svar på tråden Era impopulära åsiker
  • FuckGoggleAskMe

Jag ogillar så kallade ljusa, fräscha, stilrena inredningar i vitt och grått. Usch! Ser ut som sjukhus, pissoarer eller billigt hotel. 
    Plus en massa andra saker. 

• Tow2Mater
    Fjäril kär skrev 2024-05-18 22:29:51 följande:
    Jag förstår inte riktigt vilken (impopulär) åsikt du försöker framföra...? Att konspirationsteoretiker är rädda?
  • Anonym (Hmm)

Är så pass gammal att jag har svårt för skitmycket:
    Konstiga kaffesorter
    Bidrag och inga bidrag i samhället
    Gängkriminella
    Slapphet och brist på uppfostran i hemmet, inte skolans uppgift att uppfostra
    Invandrare även i andra eller tredje generation  som begår brott ska kunna utvisas.
    Inte tillräckligt hårda tag mot våld i familj - mot kvinnor och framförallt barn
    Brist på civilkurage.
    Avsaknad av empati

Listan kan göras mycket längre....

• Fjäril kär
    Tow2Mater skrev 2024-05-18 22:39:36 följande:
    Jag förstår inte riktigt vilken (impopulär) åsikt du försöker framföra...? Att konspirationsteoretiker är rädda?
    Well bland annat men framförallt att dom pratar en massa hjärntvättad strunt . 
    Hade lika gärna kunnat vara pyramidspel, Jehovas vittnen eller liknande..same shit , samma mekanism. 
  • Anonym (Origo)
    Anonym (123) skrev 2024-05-18 22:40:38 följande:

Fimpa LAS. 

Delar den åsikten.

Andra smått impopulära åsikter jag har.

* Nästan allt det som händer en i livet är en konsekvens av hur man valt att göra.
    * Att hävda att kvinnor inte har samma lön för lika arbete är rent struntprat.
    * Fysisk och psykisk ohälsa är oftast en konsekvens av ett liv i lathet
  • Silverjenny
    Förbjud lösspringande katter utomhus om det inte är en stallkatt som fångar råttor. Tamkatter som får springa ute är helt förödande för ekosystemet och dödar 16 miljoner småfåglar per år i Sverige, plus alla ödlor, grodor, fjärilar, insekterå

Inför licens för att få ha hund, med särskilda krav på utbildning och dokumenterad erfarenhet för att få ha s.k farliga raser (pitbull, amstaff, rottweiler, dobermann osv).
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Origo) skrev 2024-05-18 22:51:29 följande:
    Delar den åsikten.

Andra smått impopulära åsikter jag har.

* Nästan allt det som händer en i livet är en konsekvens av hur man valt att göra.
    * Att hävda att kvinnor inte har samma lön för lika arbete är rent struntprat.
    * Fysisk och psykisk ohälsa är oftast en konsekvens av ett liv i lathet
    Inte bara ett liv i lathet .... är arbetslös och inskriven i "arbetsmarknadsåtgärd".
    När man ser vilka som kommer på de s.k "jobbklubbarna" blir man fan smått mörkrädd!!
    En deltagare är rädd för precis allt inklusive AI och jobb inom Kriminlvården och allt däremmelan.
    En  annan  kan på en och en halv timme tänka sig att vilja bli hockeycoach i USA/Canada, sedan tatuerare, sedan pierca folk, därefter psykolog för att avsluta med att tycka att han ska ha jobb som semestervikarie som handledare på Rusta o Matcha.
Svar på tråden Era impopulära åsiker