• Anonym (o)

Era impopulära åsiker

Mina: 
    Fler borde ha långt hår. Kvinnor till röven, män axellångt. Äldre kvinnor med pojkfrisyr är det fulaste som finns. 
    Att bo ihop och att skaffa barn utanför äktenskapet är inte bra. 
    Jag gillar inte att man döper spädbarn när föräldrarna inte har en tro. 

Låt mig höra era impopulära åsikter. 

• Svar på tråden Era impopulära åsiker
  • Core

Sen tycker jag att män inte ska ha shorts på jobbet eller när man gör annat än att vara på strande/hemma i trädgården. 

Och kvinnor med stora urringningar för räkna med att bli objektifierade på samma sätt som män blir i tight linne, vill man ha bekräftelse får man stå ut med vad det innebär också.

• Anonym (Rob)
    Core skrev 2024-05-19 12:59:18 följande:

Sen tycker jag att män inte ska ha shorts på jobbet eller när man gör annat än att vara på strande/hemma i trädgården. 

Och kvinnor med stora urringningar för räkna med att bli objektifierade på samma sätt som män blir i tight linne, vill man ha bekräftelse får man stå ut med vad det innebär också.

Är du man eller kvinna core ?

Varför ska inte män få va shorts på jobbet när kvinnor får ha kjol ?
  • Tow2Mater
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-19 17:59:16 följande:

Ja korta kjolar borde inte heller vara tillåtet på jobbet.
  • Core
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-19 17:59:16 följande:

Man!

Det ser luffigt ut med håriga svettiga med. Jag är dryga 30, men jag ser ett värde i en del konservativa värderingar, bland annat det här med shorts, ett fruktansvärt fult plagg
  • Core
    Tow2Mater skrev 2024-05-19 18:01:20 följande:
    Ja korta kjolar borde inte heller vara tillåtet på jobbet.
    Nej precis, där håller jag också med
  • Anonym (impopulärt)

Att en person som har sex med någon som är i förhållande gör inget fel

• Anonym (Borderlina)

Min kontroversiella åsikt är att sex utan kärlek är destruktivt och alla former av sex som innefattar fler än en man, vare sig man gangbangas, swingar, har älskare, extramän, lånas ut, blir delad är vidriga och att män som gillar sådant "se sin fru med andra" borde kastreras.

• Core
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-05-19 18:28:45 följande:

Min kontroversiella åsikt är att sex utan kärlek är destruktivt och alla former av sex som innefattar fler än en man, vare sig man gangbangas, swingar, har älskare, extramän, lånas ut, blir delad är vidriga och att män som gillar sådant "se sin fru med andra" borde kastreras.

Håller delvis med, bara det att kärlek är för svårdefinierat för att sätta som standard. Är fjärilar i magen första gången man träffat någon mindre värt än monotont lördagssex på rutin med någon man varit gift med in15 år? Vad är egentligen kärlek?

I övrigt håller jag med om alla med sexuella böjelser, med reservation att det gäller sterilisering av kvinnor också.
  • Anonym (SIC)

Jag tycker att det är ologiskt att så många ser fri abort som en självklarhet men att dödshjälp ska vara förbjudet. 

• Anonym (....)
    Anonym (SIC) skrev 2024-05-19 21:35:09 följande:

Jag tycker att det är ologiskt att så många ser fri abort som en självklarhet men att dödshjälp ska vara förbjudet. 

Ja, jag tänker att den normala åsikten borde vara tvärtom. D.v.s. att man får bestämma om att avsluta sitt eget liv - men inte någon annans.
Svar på tråden Era impopulära åsiker