• Anonym (o)

Era impopulära åsiker

Mina: 
    Fler borde ha långt hår. Kvinnor till röven, män axellångt. Äldre kvinnor med pojkfrisyr är det fulaste som finns. 
    Att bo ihop och att skaffa barn utanför äktenskapet är inte bra. 
    Jag gillar inte att man döper spädbarn när föräldrarna inte har en tro. 

Låt mig höra era impopulära åsikter. 

• Svar på tråden Era impopulära åsiker
  • Anonym (Hetro)

Jag tycker pride har blivit en trend som driver människor till att bli attraherade eller "testa" andra av samma kön. Snart kommer halva befolkningen vara minst bisexuella. 

Jag tycker det är snålt att sitta med flera hundra tusen på banken med anledning att man kanske behöver dem någon dag. Finns massa andra människor som behöver dem. 

• CitroneIIa
    Anonym (du_igen) skrev 2024-05-30 18:23:40 följande:
    Det ger mig skäl. För mig inte helt irrelevant. Får var och en avgöra. Ingen orsak.
    Vad väntar du på? Varför skriver du inte vem jag var innan? Och en hel drös andra? Vad är problemet?
  • Anonym (du_igen)
    CitroneIIa skrev 2024-05-30 18:43:16 följande:
    Vad väntar du på? Varför skriver du inte vem jag var innan? Och en hel drös andra? Vad är problemet?
    Väntar inte. Ingen lust. Ingen lust. Det är inget problem.
  • CitroneIIa
    Anonym (du_igen) skrev 2024-05-30 18:44:26 följande:
    Väntar inte. Ingen lust. Ingen lust. Det är inget problem.
    Du har ingen jävla aning.
  • Anonym (du_igen)
    CitroneIIa skrev 2024-05-30 18:47:32 följande:
    Du har ingen jävla aning.
    Källa?
  • Anonym (du_igen)
    CitroneIIa skrev 2024-05-30 18:50:20 följande:
    Sjö?
    Nix.
  • Anonym (PolareniSkolan)

Jag gillar inte bohemian rhapsody. Känns som den är extremt övervärderad. Jag gillar egentligen inga sånger med opera inslag, dessutom dålig operasång där de försöker men blir bara falsett. 

Det här är ingenting jag kan säga publikt. Alla skulle bli sååå kränkta, jag håller klaffen, väljer mina strider, men innerst inne så tror jag att fler tycker som jag.

• Anonym (Mia)
    Anonym (PolareniSkolan) skrev 2024-06-03 15:36:43 följande:

Jag gillar inte bohemian rhapsody. Känns som den är extremt övervärderad. Jag gillar egentligen inga sånger med opera inslag, dessutom dålig operasång där de försöker men blir bara falsett. 

Det här är ingenting jag kan säga publikt. Alla skulle bli sååå kränkta, jag håller klaffen, väljer mina strider, men innerst inne så tror jag att fler tycker som jag.

Haha, jag älskar Queen och jag håller med dig till 100 procent! Den låten kommer inte ens med på min topp 50 bland Queen-låtar.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (PolareniSkolan) skrev 2024-06-03 15:36:43 följande:

Varför skulle någon bli kränkt för att du inte gillar... en låt???
    Jag tycker inte heller att den är så märkvärdigt bra.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (PolareniSkolan)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-06-03 16:13:28 följande:
    Varför skulle någon bli kränkt för att du inte gillar... en låt???
    Jag tycker inte heller att den är så märkvärdigt bra.
    Ja, jag vet inte vad det är med den låten som alla känner att de behöver försvara. Verkar som att Freddie mercury fick kämpa ganska mycket för att den skulle få släppas, den verkar vara en principsakslåt av någon anledning. De som gillar låten verkar ha inställningen att HUR kunde någon inte gilla den här, stackars Freddie, lite åt det hållet. Gillar queen i övrigt.
  • Anonym (....)

Jag tycker att vuxna kvinnor (ungefär från 16 år) som fortfarande "älskar hästar" är omogna. Det är inte fel att ha ridning som sport, det är inte det jag menar, men just detta när de är kvar i den fas som många småflickor är i, att älsklingshästen är viktigare än människorna i deras liv, att de har hästbilder överallt på väggarna och typ inte pratar om annat än hästar... DET är omoget.

• Dr Nail

Italiensk mat är i sin helhet ganska basic och handen på hjärtat inte speciellt god. Eller, den är god bara när alla andra nationer gör den förutom italien. Ge mig en vanlig svensk ortenpizza över en "autentisk" Margherita alla dagar i veckan! ....och lasagne? Seriöst, vem gillar det ens?

• Sk007
    DominantPoly skrev 2024-06-03 17:05:45 följande:

Jag anser att kvinnan ska lyda och serva mannen. 

Jag anser att vem den lydande parten är inte nödvändigtvis beror på kön utan om dynamik.
  • Anonym (M)
    Dr Nail skrev 2024-06-23 15:03:43 följande:

Italiensk mat är i sin helhet ganska basic och handen på hjärtat inte speciellt god. Eller, den är god bara när alla andra nationer gör den förutom italien. Ge mig en vanlig svensk ortenpizza över en "autentisk" Margherita alla dagar i veckan! ....och lasagne? Seriöst, vem gillar det ens?

Håller med. Mozzarella smakar typ ingenting. Deras höga julkakor med torkad torr frukt. Meh. Lasagne är inte mer märkvärdigt än pasta Bolognese.

Gorgonzola är smakrikt dock. Frän lukt har den förvisso men sånt gillar vi.
Svar på tråden Era impopulära åsiker