Anonym (Kontroversiell) skrev 2024-05-20 16:48:46 följande:
Mina impopulära åsikter:
-Det är okej att som vuxen dricka alkohol när barn är med.
-Jag är för kärnkraft.
-Jag är emot hela den här genusidentitetsgrejen.
-Jag tycker inte att myndigheter ska demonstrera politiska åsikter, exempelvis genom att gå i Pride-parader. De ska stå för lika rättigheter i sin verksamhet.
-Jag har blandade åsikter från höger och vänster, vilket gör att jag är kontroversiell i båda lägren.
-Jag tycker att en kvinnokropp är som mest attraktiv när den är mogen (35+), med runda former och minimalt med hår.
-Det är nästan otänkbart för mig att vara ihop med en kvinna som inte gillar A-sex och att ta satsen i munnen.
-Dansbandsmusik, schlager, hip hop och det mesta av dagens pop är mest skräp.
-Jag anser att alla fysiska ingrepp på minderåriga av rent traditionella, kulturella eller religiösa skäl skall förbjudas.
-Jag vill återreglera nästa allt som har privatiserats under de senaste 30 åren.
-Jag vill se över bidrags- och föräldraförsäkringsmodellerna så att det blir mindre ekonomiskt attraktivt att som fattig och outbildad skaffa många barn.
-Jag tycker inte att ensamstående och homosexuella ska skaffa barn.
-Man ska enligt min åsikt inte skaffa barn efter 35 och som kvinna absolut undvika att bli gravid när man närmar sig 40 och definitivt efter 40.
Håller med om nästan allt, med vissa regleringar
- Jag tycker att det är patetiskt att låta sina sexuella böjelser styra sina val av partner, det finns något djuriskt och tecken på bristande självkontroll i det
- Jag tror inte att homosexuella föräldrar behöver ge sämre förutsättningar än alla korkade jävlar som skaffar barn i övrigt idag
Men i övrigt är det on point, oklart om det ens är kontroversiellt. Jag misstänker att jag är betydligt yngre än dig dock, kanske därför det finns lite skillnader ändå i utgångsläget