Anonym (M) skrev 2024-06-24 15:03:49 följande:
Homosexuelitet ÄR normalt! Det är personen, och inte könet man blir kär i!
Du blev kär i din man pga den har är, inte pga att har snopp.
Men sluta. Man blir kär i en person, visst, men för de allra flesta av oss måste det vara en person av motsatt kön. Väninnorna är aldrig på kartan, hur mycket man än tycker om dem. Det är olika sorters relationer, olika sorters känslor, för att tända till måste det finnas en snopp där (om man ska uttrycka det så blunt som du gör).
Jag är själv j_kligt trött på att hela tiden få homosexualitet upptryckt i ansiktet på mig, som om det skulle vara något normalt och till och med önskvärt, på prideparader och de där regnbågsflaggorna överallt, på bussar, på biblioteket, till och med i kyrkan. Småbarnen utsätts för sjuka män som klär ut sig till kvinnor och berättar perversa sagor för dem, medan föräldrarna är på arbetet och måste lämna barnen där...
Kvinnor kvoteras in på arbeten som de p.g.a. sin svagare fysik inte klarar av vilket blir allmänfarligt, t.ex. polis och brandman, bara för sakens skull - och manliga sökande som har alla de önskvärda egenskaperna måste nekas en plats i stället. Samtidigt skammas kvinnor som vill leva i en traditionell kvinnoroll som hemmafruar. "könsdysforin" har ökat lavinartat för att sköra barn och tonåringar utsätts så massivt för denna propaganda, och därför tror att det ska lösa något att ta hormonbehandlingar och operera om sina kroppar. Sedan ångrar de sig, och då går det inte att gå tillbaka - de får leva sina liv ut som freaks...
Det är mycket som har gått snett i Sverige, och jag kan förstå de som flyttar härifrån. Dock skulle jag inte personligen välja ett muslimskt land, utan kanske Ungern eller Polen eller något annat kristet land i Östeuropa. Men det är såklart inte konstigt att man i första hand väljer den muslimska världen om man har påbrå därifrån.