Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Jag hänger gärna på... Skulle nog vilja ha bort en tio kilo kanske. Invägning på måndag alltså!
Hej brudar!
Jag vill också vara med. Jag har också en hel del vikt att gå ner. Jag har tyvärr rubbning på ämnesomsättningen så det är inte det lättaste, men kanske kan vi peppa varandra.
För 3 år sedan gick jag ner 22 kilo men har tyvärr gått upp det mesta igen. Tror mycket att det berodde på stress då jag bytt jobb 4 gånger de senaste 1 1/2 åren. Men nu måste jag komma igång. Jag mår ju så mycket bättre när jag går ner i vikt. Ni får säga åt mig på skarpen här om jag inte sköter mig.
Hoppas jag är välkommen att hänga på er!
marialind:
Klart du är välkomen! Och alla andra också för den delen!
Tackar tackar!
Kör också invägning på måndag så får vi se hur vi kan hjälpa varandra!
Kanske vi ska försöka göra en lista, blir så svårt att hålla koll på hur det gör för alla annrs! Om ni mailar "namn", nuvarande vikt, midjemått, målvik till mig på måndag så kan jag lägga ihop alla i en lista... Låter det okej?!
Får jahg också vara med??? Skulle behöva gå ner minst 20 kilo!
Min tanke var att redovisa hur mycket man går ner varje vecka. Vet inte om alla vill dela med sig av sina mått och sin vikt. Kanske har jag fel men för mig duger det gott att vi redovisar varje vecka hur mycket man gått ner.
Vad säger ni andra? Jag anpassar mig efter vad majoriteten anser. Är ju roligt om vi kommer överens om något tillsammans.
Visst! Inte behöver man redovisa om man inte vill! Jag känner att jag vill göra det! Gör att jag känner mej lite mer motiverad om jag dessutom ska visa andra hur veckan har gått...en liten sporre liksom! Men självklart ska vi inte tvinga någon!
Ok då bestämmer vi att alla gör som de vill. Det viktiga är ju att vi motiverar varandra eller hur???
jag hoppar också in om det går bra,har hållt på sen nyår men har sista månaden helt tappat motivationen och har gått ner 9kg nu ska ner 11 till minst,har stått stilla i en månad nu så jag behöver en liten push...