• MagdaA

Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!

Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?

• Svar på tråden Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!
  • desire

usch var inne på hm´s sida där kan man när man beställer kläder ha en virtuell modell, så kan man skriva in sina mått så räknar de ut vilken storlek man har, i jeansen stod det att det inte fanns nån storlek som passade mina mått. Buuuhhhhuu man blir ju tjutfärdig...jag vill vara smaaaaal!! Har inte ätit nåt onyttigt på 5 dagar....är imponerad av mig själv.

• MagdaA

desire:

Inte ätit nått onyttigt på 5 dagar, bra jobbat! Du har all rätt att vara stolt över dej själv!

Jag måste säga att jag är lite stolt över mej själv oxkså! =O) Har skrivit mat-schema denna vecka, alla mål, och jag har inte avvikit nån gång! Bara hemmalagad, nyttig mat, och frukt! Dessutom så motionerar jag varje dag, så nu hoppas jag verkligen att det börjar visa sej på vågen! Vägning på måndag! =O)

Hur går det för dej? Är det många kilon som ska bort?

• desire

ja typ 20 kg ska bort. Med motionen har det varit sådär denna vecka eftersom den lilla har varit sjuk, men jag har mycket att ta igen nästa vecka

• Momarorie

Jag skulle vilja vara med.

Lite histora.
    Började träna tre gånger i veckan för tre veckor sedan. Då vägde jag 118.5 kilo.

Nu har jag tänkt på vad jag ätit och tränat regelbundet och idag när jag vägde mig vägde jag 115 jag är överlycklig.

Tidigare har jag aldrig lyckats att gå ner utan bara gått upp.

Träningen fortsätter

• Momarorie

Jag skulle vilja vara med.

Lite histora.
    Började träna tre gånger i veckan för tre veckor sedan. Då vägde jag 118.5 kilo.

Nu har jag tänkt på vad jag ätit och tränat regelbundet och idag när jag vägde mig vägde jag 115 jag är överlycklig.

Tidigare har jag aldrig lyckats att gå ner utan bara gått upp.

Träningen fortsätter

• desire

ja man kan undra vart alla tagit vägen...vad är detta för gå ner i vikt kompisar egentligen......skärpning.

• desire

bra hur går det för er då, jag har inte köpt nån våg än, när jag gjort det så kommer jag bli mer peppad.

• MagdaA

Denna vecka hände inget på vågen tyvärr, men 1 cm mindre i midjan! Men jag kämpar vidare!

Har ju dock ett litet problem...Efter vårat missfall så ska vi försöka bli med barn så snart som möjligt?vilket kommer att leda till att jag inte kan fortsätta banta efter att jag plussat? Känns lite dubbelt. Nu har jag ju kommit igång så bra med viktminskningen, men bäbis går före allt! =O) Men äta sunt kommer jag att göra endå! =O)

Sen blir det bara att tag nya tag när bäbisen är ute!

Svar på tråden Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!