Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
va roligt "mitt nya liv" hoppas att de fortsätter lika bra...
låle
det lär det inte göra jag kommer snart till en platå och då lär jag nog tappa sugen
tjenare tjejer! hoppas alla får en riktigt trevlig helg! känner mej riktigt glad idag, solin skiner, äntligen vår!
Hej tjejer! Jag har varit lite osynlig här pga att en massa annat kommit ivägen. Jag vill dock fortfarande vara med.
Jag väger 123,7 kg nu och är 181 cm. Jag vill ner minst 20 kilo. Jag har en väldigt kraftig benstomme och har i princip alltid vägt mycket. Har dock svårt att tänka att jag nog aldrig kan bli "normal". När jag vägde 98 kilo var jag i princip smal utifrån mina förutsättningar.
Jag har tyvärr inte kommit igång ännu men ska sätta igång på måndag med träning osv. Äter viktväktarmat varje dag men måste ju kämpa med att sluta äta annat :)
Kul att höra att det går bra för er. Jag är nyfiken på vad du gör "mitt nya liv" då du går ner så fort i vikt. Är det något pulver du äter eller? Låter ovanligt mycket varje vecka om du äter normalt.
Lycka till allesammans så hörs vi här!
själv har ja redan tappat suget efter en dag bara anledningen är väl att ja inte mår så bra har haft huvudvärk nu i över en vecka på samma ställe hela tiden gråter av smärta...
Men jag ska ta mig i kragen snart igen ja lovar.. ja vill verkligen det här...
låle:
hopas det blir bättre! Vill ha fler som hänger här! För mej går det sådär. Händer inte så mycket. på vågen, men jag äter nyttigt och rör på mig så jag MÅR bra. Det är ju huvudsaken!
Magda84: ställ dig inte så ofta på vågen mät med måttband istället och ställ dig på vågen kanske 1 gång i veckan då kanske det blir bättre resultat (med måttbandet alltså)
Styrkekramar tille er alla
låle:
Jo, jag vet att man inte ska väga sig så ofta, men det är rackarns svårt att låte bli när man vill se resultat... Men i morgon blir det väga+mäta.
hoppas attde blir bra resultat =)
Hallå! Varit rätt dött här ett tag nu! Hur går det för er?