Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
evolyn: Välkommen in i gänget!
Nu är det bara helgen kvar, sen kör i alla fall jag invägning på måndag! Alla som vill vara med är välkomna! Vill man inte redovisa sin vikt så behöver man inte...Vill man vara med på listan så är det bara att maila: "namn", nuvarande vikt, midjemått, målvik till mej på måndag så sätter jag ihop en lista! Lycka till allihopa!
Hej
Jag har börjat att fasta jag är inne på min tredje dag och jag har gått ner tre kg
men det är jobbigt speciellt om man har barn som man moste laga mat till.
Första dagen var ett h..vet jag hade sån huvudvärk och jag såg smårgosar över allt.
Men jag ska klara detta på 10 dagar
Mvh Malin
fru malin: Äter du inget alls? Hur orkar du?
Hej hopp idag fick jag hem mitt paket med herbalife jag hoppas att det smakar gott jag ska köpa hem en våg först innan jag börjar dricka det, måste ju ha koll på vikten.
Jag har alltid förbjudit en våg i mitt hem just för att det är jobbigt att väga sig men nu måste jag ändra åsikt. (Jobbigt)
Men men hoppas att jag kan gå ner lite i vikt och kan komma i mina gamla kläder har ju fått gå och köpa en hel ny uppsättning (5 strl Större).
Wish me luck!
låle:
Hoppas Herbalife funkar för dej! Hur funkar det egentligen? Är det sånt "pulver" man blandar till en schake eller? Har inte kollat upp det, men har hört mycket possitivt om det...
jag vill va med...börjat med vv men tkins brukar funka bättre på mig...hjälp vad ska man göra i kvalet???
magda84:
det är proteinpulver som man blander med valfri smak man får välja mellan 2 olika smaker. Jag har inte börjat än måste ju ha en våg så jag vet vilken vikt jag börjar på ja har ju bara ett hum om hur mycket jag väger.
Jag har faktiskt inte hört så mycket om det ja råkade hitta en sida på intenet om det så jag skickade in en önskan om mer info, sen dröjde de ca3 dagar så var det en coach som ringde upp mig så nu ska jag har kontakt med honom emellanåt när ja börjat kolla om allt funkar puscha på mig lite kan behövas då ja lätt tappar motivation.
Jag hoppas att de kommer funka dom låter inte så tokiga iaf på en presentation gav dom ett ex. om man skulle dricka detta i 15 veckor och sen gått ner till den vikt man önskar så e de ju inte bara att sluta dricka för då går man ju upp alla kg igen så då ska dricka nåt i 15 veckor till för att stabilisera vikten vilket ja tycker låter vettigt.
Jaaaaa jag vill vara med. Har ingen våg men ska snarast införskaffa mig en.
deire: Välkommen in i värmen!
Tyvärr är det nog bara du o jag online ikväll
glömde s:et sorry