Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Får jag vara med?
Jag behöver bara gå ner 2-3 kg...men jagh skulle verkligen behöva lite stöd!
Jag behöver oxå gå ner.Men jag har ingen våg och kolla på=(
10 kg behöver bort... Har väldigt lätt att tappa motivationen bara... Men jag är gärna med! Kanske kan hjälpas åt med motivationsbiten?
Jag vill gärna hänga på, vill gå ner 5 kg.
Har väldigt svårt att hitta motivation just nu, känns som vågen står stilla.
Här är en till som vill hänga på....jag vill ner 5-6 kilo tror jag Började i måndags, men har redan börjat tröttna....så svårt att få bort de sista kilona!
Så jag hänger på
Tänkte nyss på att jag ju vill gå ner några kilo i vikt jag också, så jag hänger med här. För min del känner jag att jag inte kommer mig för att träna eller så, mest pga jag inte känner för det när jag kommer hem från jobbet och för att jag inte har nån att träna med. Har lite svårt att motivera mig att prommenera hem från jobbet (ca 50 min längs landsväg) när mötande bilar stänker ner mig med smältvatten och det småregnar;)
Kul att det är många som hänger på! Själv har jag alldelens för många kilon extra! Men får jag bort 10 är jag nöjd, till att börja med! =O)
Har just gått igenom ett sent missfall. Ebba fick bara ligga i min mage 20 veckor. Eftersom jag hade stora problem med foglossningar, som började redan vecka 12! så kunde jag inte aktivera mig så mycket under graviditeten. Detta gav en hel del extra kilon som jag nu inte vill ha kvar!
Jag och min sambo ska försöka att få igång bäbis-verkstan så snart kroppen börjar fungera som vanligt igen. Men eftersom det kan ta ett tag om man har otur så ska jag i alla fall försöka bli av med några kilon under tiden!
För att det ska vara lätt att hålla räkningen så kör jag "invägning" på måndag! Hoppas fler hänger med då! Jag kollar midjemått (vid naveln) och vikt.
Kämpa på tjejer!
oj va lite ni ska gå ner ja måste nog minst gå 35-40 kg men ja vill gärna haka på här ska börja dricka protien drycker snart från herbalife får se hur de går.
låle:
Har du testat herbalife förut? Smakar dom gott?
Magda84- Nix jag har inte gjort de har aldrig provat nån diet men nån gång måste de va den första.