• MagdaA

Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!

Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?

• Svar på tråden Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!
  • mitt nya liv

magda
    du kanske inte kan banta men äta nyttigt och motionera lite kan man göra fast man är gravid..

själv ändrade jag alla matvanor etc för 3 veckor sedan..

från att äta 1-2 ggr/dag skitstora portioner och massa godis + 1L läsk/dag

till att äta ca 6 ggr/dag inget godis ingen läsk..

på 2.5 veckor har jag gått 9kg minus bara runt 60kg kvar

När jag kommer ner till 100kg så ska jag ta ut min spiral

• MagdaA

mitt nya liv:

9 kg på 2,5 vecka! Bra jobbat tjejen! Tänk endå om jag kunde lyckas så bra! =O)

Ska på återbesök till läkaren i morron, kolla att allt verkar okej efter missfallet och så... *hoppas* Tänkte prata lite med han hur jag ska göra med träning och så ifall jag blir gravid igen. Styrketräningen vill jag fortsätta med så länge det går eftersom jag jobbar som djurskötare på ett jordbruk och det är då bra att vara stark och tränad i kroppen.

Har idag haft lite ont i buken, känns som det skulle kunna sitta kring livmodern, men jag hoppas att det inte är nått farligt. Har ju nyss haft mens så det kanske hänger ihop med det. Känns endå skönt att jag ska till läkaren i morron så kan han kolla...

Nää, dax att sova

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!

• mitt nya liv

efter 3.5 v visar det 11.7kg minus.. tycker det är rätt ok..

magda
    Hoppas läkaren säger att allt är bra.

• MagdaA

mitt nya liv:

11,7 kg på 3,5 vecka är JÄTTEBRA tycker jag! Bra kämpat! Önskar det gick så fort för mej!

Var hos läkaren idag, allt såg bra ut, både vid undersökningen och på UL. Känns skönt! HB-värdet hade gått upp så nu slipper jag dom hemska järn-tabletterna! Tog ett CRP och det låg på 2 så det var kanon! Känns som jag har en "OK" stämpel i pannan nu. Frisk och kry, färdig för att starta bäbis-verkstan igen! =O)

Känns lite både och, har ju kommit igång så bra med träningen nu, men som sagt, bäbis går före allt! Fortsätta kämpa med vikten kan jag göra när jag är mamma-ledig! =O)

• mitt nya liv

men träna kan du göra även om du är gravid.. inte så hårt men tillräckligt att du fortsätter ha en bra grundkondition..

• mitt nya liv

men träna kan du göra även om du är gravid.. inte så hårt men tillräckligt att du fortsätter ha en bra grundkondition..

• låle

hmmm e lite fattig just nu vill ju börja på min kur har inte råd att köpa en våg suck men men jag har pratat med min coach sa att ja ska börja den 21:a april de e långt kvar suck jag fick med ett litet tilltugg som man kunde äta mellan måltiderna de va choklad med massa gött inuti den va så god ja ska nog beställa mer av de.

• Sunnysol

Jag vill vara med!
    Midjemått idag 85 cm vikt 69 kg längd 170 cm. Jag vill gå ner 7 kg

• låle

å herre gud va mycke ja vägde köpte en våg igår ställde mig på den idag vägde 129.3 med kläder på uscha men men jag ska ju ändra på det nu ska försöka komma ner på 75 kg.
    Drack min första shake i dag smakade helt ok fast de va lite pulvrigt fick skölja ner med vatten efteråt.
    Jippihu för mig!
    Hur går de för er andra?
    Det skrivs ju inte här så ofta!

• mitt nya liv

För mig går det ok.. 12.8kg minus på 1 månad..

Svar på tråden Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!