• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-22 23:07:58 följande:
    Typ 28/8. Evigheeeeet kvar
    Ja går så segt 😂 fattar exakt , tänk för mig då, typ 15/9😂
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-23 11:33:29 följande:
    Ja går så segt 😂 fattar exakt , tänk för mig då, typ 15/9😂

haha, tycker synd om dig!! 😂
    funderar på att ta ett CB testa tidigt imorgonbitti.. men vet inte. Hatar att få ett negativt resultat och egentligen skönast att vänta tills mensen kommer eller inte. 

har dock väldigt ömma bröstvårtor (inte själva brösten?) och  lite molvärk till och från. Eller så känner man efter för mycket bara?

Usch hatar denna väntan och väntan och väntan. Blir knäpp

• Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-23 11:51:59 följande:

haha, tycker synd om dig!! 😂
    funderar på att ta ett CB testa tidigt imorgonbitti.. men vet inte. Hatar att få ett negativt resultat och egentligen skönast att vänta tills mensen kommer eller inte. 

har dock väldigt ömma bröstvårtor (inte själva brösten?) och  lite molvärk till och från. Eller så känner man efter för mycket bara?

Usch hatar denna väntan och väntan och väntan. Blir knäpp

Hahha det tackar jag för 😂
    är du på BIM-5 eller?
    ja man har ju noll tålamod 😂
    tempar du? Tänkte hur grafen ser ut? Så hade vi kunnat analysera lite 😅
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-23 11:58:54 följande:
    Hahha det tackar jag för 😂
    är du på BIM-5 eller?
    ja man har ju noll tålamod 😂
    tempar du? Tänkte hur grafen ser ut? Så hade vi kunnat analysera lite 😅

Jaa!! Jag räknar med bim-5, just för att ÄL var senare än vanligt denna cykel. 

vad gullig du är!! Så här ser min temp ut. Helt okej ändå! Men sover lite dåligt (somnar sent och vaknar några ggr per natt) så vet inte om jag vågar lita på denna 🤭🥲

• Anonym (Myggan89)

blir galen på FL?.. går aldrig att bifoga bild haha, här kommer alltså min kurva 

• Heybae

Verkar som att mensen kommer denna månaden också... 
    Lite brunt när jag torkar mig och så börjar alltid min mens. 😭 ÄL+11 idag..  

Blir väl ytterligare ett försök i September... 

• Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-23 12:31:20 följande:

blir galen på FL?.. går aldrig att bifoga bild haha, här kommer alltså min kurva 

Hahha jag är med! 😅
    men! Kurvan ser ju väldigt lovande ut hittills, allt känns beroende på dina kommande dagar då du ändå är ?långt? ifrån BIM. Mycket spännande skulle jag säga 😍😂
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-23 14:29:27 följande:
    Hahha jag är med! 😅
    men! Kurvan ser ju väldigt lovande ut hittills, allt känns beroende på dina kommande dagar då du ändå är ?långt? ifrån BIM. Mycket spännande skulle jag säga 😍😂
    Ja den ser absolut bra ut!! Och bröstvårtor och molande värk är ju bra. Rätt trött och gråtmild också meeeen allt kan ju vara inbillning 😂

Jag håller er uppdaterade 🥰🥰
  • Mikaaelaa

I morgon tänkte jag ta ett testa tidigt test är då ÄL+8. testar mest för att jag ska på fest på kvällen. Har ju några dagar kvar innan BIM.  Läste anteckningar jag gjorde när jag testade + förra graviditeten (2017) och då vart de positivt BIM-3.

• ersi12

Är det ingen kvar i tråden som är över bim? Hur går det för er?

Jag är bim+5 och ingen mens, trodde jag skulle få idag då jag hade mensvärk igårkväll

Svar på tråden BIM Augusti 2024