• Siripiri

BIM Augusti 2024

Jahopp, snart är det augusti så tänkte det var dags att starta en ny tråd för oss som hoppas på att plussa i augusti☺️ 

Själv har man ÄL i helgen och BIM blir då 9/8. Vårt andra försök, första barnet, senast var i december 2023 och det slutade i kemisk graviditet. Inga nya försök av diverse anledningar sen dess.  

• Svar på tråden BIM Augusti 2024
  • Anonym (Sladdis2024)
    Mikaaelaa skrev 2024-08-24 07:27:33 följande:

Tog ett testa tidigt i morse men det visade inget.
    Var ju också väldigt tidigt så jag hade inte förväntat mig något än heller. Får testar om några dagar igen. 

ÄL +8 tror jag. BIM -3 till BIM -5/6. 

Brular ha 25 dagar cykel men efter förra månaden blev de förskjutet och så fick jag rätt sen ÄL denna månad Så tror på de senare?

Vilken dag var Äl denna månad ? Lättare att räkna Bim utifrån det tänker jag 😊 Väldigt tidigt än tänker jag!
  • Anonym (Sladdis2024)
    Vilm skrev 2024-08-24 06:29:38 följande:

Tack för så snabba och fina svar. Tog precis ett test som visade starkare plus än sist.. känner mig lugnare. 🥰Sista mensens första dag var runt den 29/7, ÄL och befruktning den 8-9/8. Enligt Flo-appen är jag i vecka 3 dag 6, en annan app med precis samma info skriver vecka 5. En hel djungel dethära, mycket att lära sig 😄

Men dåså!🥰😍
    Ja verkligen en hel djungel😂

• Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-23 12:31:20 följande:

blir galen på FL?.. går aldrig att bifoga bild haha, här kommer alltså min kurva 

Graf idag?😊😍
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-24 08:11:13 följande:
    Graf idag?😊😍

God morgon! 

finns det något hopp? jag tog ett CB ultratidigt test imorse och det stod ?inte gravid?.. men kurvan ser ju lovande ut?!

Vad tror ni? Någon som har en solskenshistoria? ❤️ hittills då jag testat tidigt och fått negativt har det aldrig varit en graviditet..

• Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 08:21:23 följande:

God morgon! 

finns det något hopp? jag tog ett CB ultratidigt test imorse och det stod ?inte gravid?.. men kurvan ser ju lovande ut?!

Vad tror ni? Någon som har en solskenshistoria? ❤️ hittills då jag testat tidigt och fått negativt har det aldrig varit en graviditet..

Godmorgon!😊
    Ja alltså kurvan är ju galet lovande ..
    men vilken dag är du på?
    har inte heller varit gravid när digitalt visar negativt dock 
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 08:21:23 följande:

God morgon! 

alltså var Äl 16/8? Eller 
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-24 08:32:19 följande:
    alltså var Äl 16/8? Eller 
    Ja precis! FF sätter ut den då, jag tror det hände 15 eller 16/8. Vilket ju inte borde ge utslag på ultra nu..

Nåja, jag inväntar mensen början av nästa vecka ❤️ tack för pepp och omtanke 🥰
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 08:47:39 följande:
    Ja precis! FF sätter ut den då, jag tror det hände 15 eller 16/8. Vilket ju inte borde ge utslag på ultra nu..

Nåja, jag inväntar mensen början av nästa vecka ❤️ tack för pepp och omtanke 🥰
    Vilket ju BORDE* ge utslag nu.. ska det stå
  • Anonym (Sladdis2024)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-24 09:05:49 följande:
    Vilket ju BORDE* ge utslag nu.. ska det stå
    Men är ju bara äl+ 7-8 då?
    är ju väldigt tidigt tänker jag. 
    finns ju mycket hopp än 🥰😊 
    kan ju alltså vara 7-8 dagar kvar till mens ? Egentligen 
  • OtroligtAnonym1989
    OtroligtAnonym1989 skrev 2024-08-23 00:06:58 följande:

Är så nervös - ägglossning konstaterad 15/8.
    Bim bör vara 28/8 och hade en liten liten blödning samt stickningar nyss, 23/8. Tog ett grav-test efter nidisen nu på kvällen som såklart var negativt. 

När bör jag ta nästa test? 

Är så otroligt hetsig! Har försökt i 16 månader nu.

Hetsiga jag tog ett ?testa tidigt? imorse som var negativt.

Hoppas att det var en nidblödning och stickningar den 22a men då borde ett ?testa tidigt? visa lite små-positivt idag vilket det inte gör. Börjar tro att vi behöver gå på uppatarten av fertilitetsutredning på torsdag ändå?. 

Hoppas att hotet kring fertilitetsutedningen skrämmer simmarna och äggen att samarbeta, men tydligen inte 😅

Svar på tråden BIM Augusti 2024