NassaNisse skrev 2025-01-15 19:15:51 följande:
Såhär ser mina ägglossningstest ut. dagen innan peaken hade jag druckit extremt mycket och kissar rätt mycket så värdet där skulle nog egentligen vart högre? jag kör med Premom från amazon och tycker dom funkar bra. Aldrig fått så högt värde vid ägglossning senaste cyklarna?. Jag hade lite ägglossningsflytningar under dessa dagar men inte så mycket som jag brukar. Brukar även få en stor geleaktig flytning efter äl men nu 3 dagar senare har jag inte haft någon flytning eller geleflytning alls.
hade väldigt ömma bröst under äl (om äl lyckades) jag hoppas innerligt. förra månaden äl jag inte förrän cd 21 då kroppen misslyckades första gången. Jag hoppas det inte blir så igen!!

Vad tror ni? Skulle ni tolka det som äl lyckades? Jag tempar inte :)
Lite liknande som hos mig.
Orolig att jag inte ägglossa de denna månad.
Hade inte alls lika mkt flytning som jag brukar ha. Hade typ inget alls, kände mig inte heller "svullen" där nere. Har fin peak men det betyder ju inte att man haft ägglossning tyvärr.
Jag hade ett MA och fick skapas den 17/12 och hade två dagar lätta blödningar och en dags rejäl blödning dem 3/1, så jag tror jag inte är helt återställd.
Sjukt hur man läser på om allt och hur besatt man blir av att analysera allt.