• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • nannylovisa

ni som redan plussat nu, får ni BF i september eller? Jag letade efter en BF oktober grupp på Facebook men hittade ingen. men det kanske inte är någon som hunnit plussa med BF i oktober ännu? 

• Vallmo93
    nannylovisa skrev 2025-01-16 14:41:20 följande:

ni som redan plussat nu, får ni BF i september eller? Jag letade efter en BF oktober grupp på Facebook men hittade ingen. men det kanske inte är någon som hunnit plussa med BF i oktober ännu? 

Tror inte någon plussat bf Oktober ännu, men kommer nog inom någon vecka. 

Min bf är satt till 13e Sep ungefär, men sen hade jag bim tidigt i Jan ☺️

• nannylovisa
    Vallmo93 skrev 2025-01-16 14:44:38 följande:

Tror inte någon plussat bf Oktober ännu, men kommer nog inom någon vecka. 

Min bf är satt till 13e Sep ungefär, men sen hade jag bim tidigt i Jan ☺️

ja men precis. Jag skulle haft BF 1/9 med mitt missfall och då plussade jag strax innan jul. Men BF blir väl kanske fortfarande i slutet på sep för de som plussar just nu då

• nannylovisa
    Anonym (90n) skrev 2025-01-16 15:14:07 följande:

Är jag gravid

jag ser ett streck på R men inte på T. Vet inte hur dedär testen funkar dock. Vad betyder R?

• Anonym (90n)
    nannylovisa skrev 2025-01-16 15:30:07 följande:

jag ser ett streck på R men inte på T. Vet inte hur dedär testen funkar dock. Vad betyder R?

Barnmorskan på jobbet sa grattis du är gravid. Då såg man ingen streck under T men nu ser vi ett väldiigt svagt streck även där. Men jag fattar ju ingenting
  • nannylovisa
    Anonym (90n) skrev 2025-01-16 15:34:25 följande:
    Barnmorskan på jobbet sa grattis du är gravid. Då såg man ingen streck under T men nu ser vi ett väldiigt svagt streck även där. Men jag fattar ju ingenting
    Haha ja men sa barnmorskan det så är det ju positivt! Grattis❤️ Jag ser inget på T på bilderna men det blir ju kass upplösning när man laddar upp här. Och jag har som sagt inte koll på hur de där kassetterna funkar. Ta ett digitalt!
  • Anonym (90n)

Är det någon som ser 3 streck. Och om någon vet hur man läser av testen

Svar på tråden BIM januari 2025