• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Vallmo93
    Anonym (90n) skrev 2025-01-17 14:17:56 följande:

Plussat idag BIM+2

Grattis!! 🥳
  • Björkskogen

Kolla min graf 👀 vet att det inte behöver betyda något men den ser sååå bra ut. Haft molvärk I magen flera dagar. 
    Vad tror ni? 😄 

• Anonym (Hoppas)

Tog ett test imorse som både jag och sambon tyckte att det såg lite grumligt ut, typ som om färgen åkte runt. Lät det ligga och kom hem och såg ett streck? Vet att man INTE ska läsa av såhär försent, men har inte fått mens (BIM idag) och är så sjukt gråtig. Får lite smått panik, hoppas verkligen det kan vara något. 
  • nannylovisa
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-17 16:36:09 följande:

Tog ett test imorse som både jag och sambon tyckte att det såg lite grumligt ut, typ som om färgen åkte runt. Lät det ligga och kom hem och såg ett streck? Vet att man INTE ska läsa av såhär försent, men har inte fått mens (BIM idag) och är så sjukt gråtig. Får lite smått panik, hoppas verkligen det kan vara något. 

vill inte vara tråkig men sådär har mina clearblue blivit fleeera gånger när jag kollat på testen flera timmar senare. Ser tyvärr ut som ett typiskt torkstreck❤️

• Anonym (Hoppas)

Och detta var imorse innan jag behövde rusa.

• Anonym (Hoppas)
    nannylovisa skrev 2025-01-17 17:29:04 följande:

vill inte vara tråkig men sådär har mina clearblue blivit fleeera gånger när jag kollat på testen flera timmar senare. Ser tyvärr ut som ett typiskt torkstreck❤️

Ja jag utgår från att det är det, men har ALDRIG fått så. Har ändå tagit massor av test och ?sparat?🤣 tiden får utvisa haha
  • Monki19

Jag har fått spökstreck på den sorten från CB och kommer aldrig köpa igen. Köp digitala istället!
  • nannylovisa
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-17 17:30:19 följande:
    Ja jag utgår från att det är det, men har ALDRIG fått så. Har ändå tagit massor av test och ?sparat?🤣 tiden får utvisa haha

för mig har det blivit så varje gång som jag också fått lite ?utsmetad? färg sådär som du fick imorse. Någon sa att det kunde bli så om de suger upp för mkt urin men jag vet inte om det stämmer. jag hade tolkat det som defekt i alla fall ❤️

Svar på tråden BIM januari 2025