• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Anonym (Hoppas)
    Aducia skrev 2025-01-18 15:32:28 följande:

Tog ett test nu, digitalt ändå. På ÄL+9, +8 enligt appen men var hos gynekologen och då hade ju ägget troligen redan släppts. 

Bf blir 2 oktober  så nu kommer vi ha 2 januaribarn och 2 oktoberbarn haha

Jag måste också dela med mig av att 2 av 2 Gånger har mina test visat negativt inom 5 minuter men övergått till positivt efteråt. Aldrig har varken mina eller mina 2 vänners negativa övergått till positiva efteråt om de faktiskt varit negativa.

Menar du digitala eller vanliga test då?
  • Aducia
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-18 20:48:02 följande:
    Menar du digitala eller vanliga test då?
    Ja, inte digitala :)
    N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Anonym (Hoppas)
    Aducia skrev 2025-01-18 21:03:57 följande:
    Ja, inte digitala :)
    Ger mig lite hopp, jag som aldrig fått ?torkstreck? har nu fått det två dagar i rad. Inga förhoppningar men tänker att det ändå är en skillnad + sen mens
  • AmmeK
    nannylovisa skrev 2025-01-18 14:48:11 följande:

spännande! Vi har verkligen exakt samma utgångsläge nu 🙏🏻 hoppas vi båda plussar! Jag tänkte börja testa nästa helg 

När förväntar du BIM?
    Jag räknar med 28-30 januari, om jag tolkat mina ägglossningstest rätt. Verkar vara ungefär samma som er?
    Tanken var att vänta med test tills dess men har aldrig lyckats hålla mig så länge!
  • Aducia
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-18 21:43:21 följande:
    Ger mig lite hopp, jag som aldrig fått ?torkstreck? har nu fått det två dagar i rad. Inga förhoppningar men tänker att det ändå är en skillnad + sen mens
    Troligtvis skedde din ägglossning senare, därav svaga test eller "negativa" och din mens är därav inte sen. För du bör få starkare vid utebliven mens om du inte testat med lite billigare tester?
    N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Anonym (Hoppas)
    Aducia skrev 2025-01-18 22:32:43 följande:
    Troligtvis skedde din ägglossning senare, därav svaga test eller "negativa" och din mens är därav inte sen. För du bör få starkare vid utebliven mens om du inte testat med lite billigare tester?
    Har svårt att tro att mensen är sen då den annars är som en klocka? men vad vet jag. Har använt clearblue. Får avvakta några dagar och se om mensen kommer!
  • Aducia
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-18 21:43:21 följande:
    Översta på bilden är från igår. Nedersta från idag. Båda morgonurin. Sen har vi bild på något av testerna efter 5 min

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Aducia
    Anonym (Hoppas) skrev 2025-01-18 22:39:17 följande:
    Har svårt att tro att mensen är sen då den annars är som en klocka? men vad vet jag. Har använt clearblue. Får avvakta några dagar och se om mensen kommer!
    Blev lite otydligt. De med 2 test är vad jag förklarar först sen gäller den andra bilden med ett test.
    N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Anonym (Hoppas)

Ah okej! Ja jag får uppdatera er. Tar nog ett test på typ måndag igen kanske? hehe.

• nannylovisa
    AmmeK skrev 2025-01-18 22:08:12 följande:
    När förväntar du BIM?
    Jag räknar med 28-30 januari, om jag tolkat mina ägglossningstest rätt. Verkar vara ungefär samma som er?
    Tanken var att vänta med test tills dess men har aldrig lyckats hålla mig så länge!

ja jag borde få bim typ samma datum som du. Ägglossning var nu den 17e och jag brukar ha ganska kort lutealfas. Jag kommer nog börja testa nästa helg. brukar börja på typ ÄL +8 fast jag aaaldrig fått ett positivt innan ÄL +10/11 haha. Men man orkar ju inte vänta! 

Kul att vi är ett par stycken där i dagarna då! 🙏🏻 Vi är väl bland de sista kvar här nu i denna tråden 

Svar på tråden BIM januari 2025