• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Anonym (Tulpan)

Hej! 

Jag har följt den här tråden i 1 vecka ungefär men inte vågat skriva då jag inte vågat få upp förhoppningarna. 

Har BIM idag och tog ett RFSU testa tidigt. 

Det är ett svagt streck, hur ska jag tolka det? 🙈🤞🏼

• nannylovisa
    Anonym (Tulpan) skrev 2025-01-19 07:48:16 följande:

Hej! 

Jag har följt den här tråden i 1 vecka ungefär men inte vågat skriva då jag inte vågat få upp förhoppningarna. 

Ser absolut positivt ut!

• Anonym (Hoppas2025)

Tog nytt test imorse. Ser ni något streck? Hur snabbt brukar cb testa tidigt bli mer tydligt?
  • Anonym (Hoppas2025)

Hej! 

Tycker också det ser positivt ut! ❤️
  • Aducia
    Anonym (Hoppas2025) skrev 2025-01-19 09:50:01 följande:
    Tog nytt test imorse. Ser ni något streck? Hur snabbt brukar cb testa tidigt bli mer tydligt?
    Jag ser något!
    N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Anonym (Tulpan)

Ja! Tycker det är ett svagt streck☺️
  • Anonym (Mammatill6)

Hejsan, hoppar på tråden då jag misstänker att jag är gravid. 

Har 6 barn redan och fick missfall förra månaden. 

denna gången om jag är gravid var inte planerad,men inte oönskad,jag blödde 8 dagar efter missfallet start 30 dec , och hade det lite trevligt den 8 e Januari
    Den 9 e får jag ägglossning , alltså väldigt tätt inpå mensen. Jag brukar få ägglossning ca 6 dagar efter mens då jag har en cykel på ca 24-25 dagar. 

hur som så har jag haft molande värk, mens värk och ägglossnings värk enda sen ägglossningen och mitt humör är på topp, jag kokar och irriterar mig på minsta lilla. 

jag hade samma molande värk förra månaden efter ägglossning som visade sig vara graviditet men den graviditeten hann jag veta om i 1 vecka innan det blev missfall. 

jag har beställt 2 test som kommer imorgon med vecko indikator, när hade ni testat? Är ändå 10 dagar sedan ägglossningens start. 🙂

förra graviditeten var inte heller planerad men vi visste att vi körde vågat spel eftersom vi hade 2 dagar inpå ägglossningen och vi vet att dem små kan överleva npgra dygn. 

• AmmeK
    nannylovisa skrev 2025-01-19 06:32:34 följande:

ja jag borde få bim typ samma datum som du. Ägglossning var nu den 17e och jag brukar ha ganska kort lutealfas. Jag kommer nog börja testa nästa helg. brukar börja på typ ÄL +8 fast jag aaaldrig fått ett positivt innan ÄL +10/11 haha. Men man orkar ju inte vänta! 

Kul att vi är ett par stycken där i dagarna då! 🙏🏻 Vi är väl bland de sista kvar här nu i denna tråden 

Samma här, har inte fått positivt förrän någon dag innan heller. Skulle bli överraskad om det faktiskt blir ett plus för vem vet hur kroppen kommer igång efter ett missfall. Men hoppas sååå på det!

Nu är det den långa väntan...
  • TrueResolution

Hej! 

Ser svaga streck på båda era! "Tulpan" skulle jag säga positivt! "hoppas2025" ser jag också streck på men vågar aldrig lita på dessa testen. Strecken ska öka i intensitet varannan/var tredje dag Så ta nytt imorgon ☺️

• Monki19

Hoppas på det var en implantstionsdipp jag mätte imorse 🙏 Borde vara DPO 8-9 nu, tog gravtest imorse som var negativt. Tar ägglossningstest samtidigt för skojs skull men den var också väldigt negativ. Jobbig period nu😅
Svar på tråden BIM januari 2025