BF november 2025
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Tack till alla som delar med sig, är så skönt att läsa hur alla mår och att vi delar oron. Önskar verkligen det går bra för oss allihop!
Jag mår fortfarande lite semi-illa trots Xonvea. Jag är så otroligt trött och brösten är enorma, måste köpa en ny bh 😅 fick en minimini rosa ?blödning? för två dagar sedan som gjorde mig så orolig, att det skulle bli mer. Det blev tur nog inte mer än så. Men jag och sambon vill väl lugna nerverna lite trots allt, så vi bokade in ett privat ultraljud nu på tisdag. Är i vecka 9+0 idag så jag hoppas vi får se den lilla hyfsat tydligt, med ett hjärta som slår.
Vi har också varit på ett VUL och fått se ett hjärta slå, det lugnade lite även om den värsta oron finns kvar i några veckor till.
Jag är i vecka 9+2 och har egentligen inte haft så mycket symtom bortsett från ömma bröst :)
skönt för er som varit på VUL. Jag hade också velat gå på tidigt ultraljud men bor i en liten stad så finns ingen som gör det privat vad jag vet.
går in i vecka 10 imorgon och min mage har redan blivit så stor..
är väl för att jag är så svullen men känns redan svårt att dölja. Hört att magen blir större snabbare med andra barnet så kanske är det men känns så galet att den redan är så stor.
skönt för er som varit på VUL. Jag hade också velat gå på tidigt ultraljud men bor i en liten stad så finns ingen som gör det privat vad jag vet.
är väl för att jag är så svullen men känns redan svårt att dölja. Hört att magen blir större snabbare med andra barnet så kanske är det men känns så galet att den redan är så stor.
Haha skönt då är det inte bara jag 😅.
ja samma här tränar mycket i vanliga fall och hade min normalvikt, men bara rusat iväg i vikt nu.
ja det är jätte svårt , jeansen går inte längre, sitter så tajt och obekvämt nu.
Är det någon annan som känner att gravidsymptomen börjar försvinna? Jag känner mig helt plötsligt mycket piggare och illamående är bättre! Är i vecka 9 nu.
Det är ju skönt att känna sig piggare men blir orolig att något är fel, man överanalyserar ju allt just nu 😅
Är det någon annan som känner att gravidsymptomen börjar försvinna? Jag känner mig helt plötsligt mycket piggare och illamående är bättre! Är i vecka 9 nu.
Det är ju skönt att känna sig piggare men blir orolig att något är fel, man överanalyserar ju allt just nu 😅
Gjorde tidigt ultraljud idag, gud vilken härlig känsla det var att få se den lille 🥰 rörde på sig som bara attan, och hjärtst slog fint. Känns lite lugnare nu 😊