• Annpor

BIM April 2025

Nu är det dags igen, för en ny tråd och en ny månad. Skriv in dig på listan och skriv väldigt gärna en liten notis om vem du är och hur länge du försökt bli gravid. Här peppar vi varandra och stöter och blöter i varandras funderingar och tankar. ❤️

• Svar på tråden BIM April 2025
  • Anonym (Önskanomentill)
    Anonym (Ärtis) skrev 2025-04-24 06:31:43 följande:

Heja alla som testar i dagarna ❤️

Jag bör vara i v 6+0 idag och testade precis med clearblue och blev så lättad när det dök upp ett 3+ på den. Så nu ska jag andas ut ett tag! 

Underbart! Grattis igen och skönt att kunna andas ut nu ❤️

Tråkigt och höra men än är det inte för sent, det finns fortfarande hopp 🌺 

Junieverse skrev 2025-04-24 06:15:33 följande:

Tog mitt digitala imorse som har samma känslighet och det var negativt 💔🥺 så orimligt ledsen nu ? Får vänta in mensen och hoppas på nya tag! Hoppas på mer tur för de av er som fortfarande är kvar 💪🏻

• Anonym (Hoppaspåtur)

Tog mitt digitala imorse som har samma känslighet och det var negativt 💔🥺 så orimligt ledsen nu ? Får vänta in mensen och hoppas på nya tag! Hoppas på mer tur för de av er som fortfarande är kvar 💪🏻

Hur många dagar efter ÄL är du? 💕
  • Junieverse
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-24 07:17:52 följande:

Tråkigt och höra men än är det inte för sent, det finns fortfarande hopp 🌺 

Jag får hoppas att du har rätt ❤️
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-04-24 07:36:33 följande:

Hur många dagar efter ÄL är du? 💕
    Jag fick fast gubbe på CB ÄL test för 2 v sedan så det måste vara nära BIM även om jag inte är helt säker . Får se om mensen kommer helt enkelt annars nytt test på söndag ! 
  • Anonym (Tredje)

Äl+13 idag. Mer flytningar nu plötsligt. Testade inte ens i morse. Tänker att mensen kommer imorgon. Om inte så tar jag nytt då. 

Anonym (Tredje) skrev 2025-04-24 10:37:53 följande:

Äl+13 idag. Mer flytningar nu plötsligt. Testade inte ens i morse. Tänker att mensen kommer imorgon. Om inte så tar jag nytt då. 

Om jag hade ÄL (hade stegring) är jag också +13 idag.
    håller tummarna för oss båda på plus. Jag får hem mitt tidiga test imorgon vid lunch så får testa på lördag. 
    har du några symtom? 
  • Aisof

Massa lycka till alla ni som testar i dagarna ❤️ ingen mens här än så länge, om den inte dyker upp idag testar jag nog imorgon ☺️

• Anonym (Tredje)
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-24 10:52:44 följande:
    Om jag hade ÄL (hade stegring) är jag också +13 idag.
    håller tummarna för oss båda på plus. Jag får hem mitt tidiga test imorgon vid lunch så får testa på lördag. 
    har du några symtom? 
    Jag är relativt säker att mensen kommer imorgon
     cervix har droppat lågre så tror blödning händer imorgon ????
    Hoppas att du får ditt plus ❤️ 
  • Anonym (Silence)

Jag är på ÄL+10 och försöker att inte känna efter för mycket, men något känns lite annorlunda den här gången. Inatt behövde jag till och med gå upp och kissa ? vilket aldrig händer annars. Det har faktiskt varit ett tidigt graviditetstecken för mig tidigare, så jag kan inte låta bli att hoppas lite.

• Anonym (Silence)

Jag var tvungen att ta ett test såhär mitt på blanka dagen och det är ingen tvekan om att jag är gravid. Vet inte hur bra det syns på bild men strecket kom upp innan det ens gått en minut och syns klart och tydligt för ögonen. 

Svar på tråden BIM April 2025