BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hoppar in i denna tråd från april. Tror några av er känner igen mig med.
Vi har försökt för vår tredje nu i ett år.
Har under det gångna året haft två MA runt v10-11 och en kemisk graviditet.
Vet inte hur många försök till jag vill prova.
Hade egentligen inte möjlighet att satsa på den här cykeln för mannen skulle vara bortrest men vi fick till det kring vad jag tror var min ägglossning! Är isåfall på ÄL+8 och har BIM om ca 6-7 dagar.
Har fått flera symtom senast 2 dygnen som självklart kan betyda något annat men: metallsmak i munnen, trötthet, växtvärkskänsla i "tjejmagen" så är försiktigt hoppfull men kommer inte ta test förrän BIM för jag vill inte bli besviken. Någon mer som är förbi sin ÄL och har några symtom? Ändrar min BIM i listan!
Dags att hoppa in i denna tråd på riktigt genom presentation 😊Har följt den sedan jag förstod att jag skulle få mens och är nu på dag 2.
Detta blir vårt sjunde försök för vårt första barn. Känner med alla som kämpar, denna resa blev jobbigare än vad jag kunde tro ❤️
Hade egentligen inte möjlighet att satsa på den här cykeln för mannen skulle vara bortrest men vi fick till det kring vad jag tror var min ägglossning! Är isåfall på ÄL+8 och har BIM om ca 6-7 dagar.
Har fått flera symtom senast 2 dygnen som självklart kan betyda något annat men: metallsmak i munnen, trötthet, växtvärkskänsla i "tjejmagen" så är försiktigt hoppfull men kommer inte ta test förrän BIM för jag vill inte bli besviken. Någon mer som är förbi sin ÄL och har några symtom? Ändrar min BIM i listan!
Tack! Hur långa cykler har du utan letrozol? Gör du ultraljud varje cykel?
Tror sköldkörteln är som den ska egentligen, testade för bara några månader sen men har problem med den i familjen.
Hoppas tråden fylls med plus så länge 🤞❤️
Tror sköldkörteln är som den ska egentligen, testade för bara några månader sen men har problem med den i familjen.
Var alla cykler så långa? Hur många omgångar letrozol tog du innan du blev gravid?
beklagar ma, vi hade ett vi med på vägen till vår första ❤️