BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Åh jag hoppas det inte gör ont heller för mig 🙏🏻 men jag tror också det kan bero mycket på om man har stopp eller inte också!
Hej, såg frågan om spolning ovan.
Jag gjorde en förra veckan och var nervös innan när jag läste om alla som hade fått jätteont.
Jag förstår att det kan vara olika för alla men för mig gick det hur bra som helst, det var typ som ett vanligt gyn besök men hon fick trixa lite mer.
Kändes typ lite obehagligt men absolut inte att det gjorde ont, när väl de "spolade" så märkte jag inget alls.
Jag hade inga stopp i äggledarna, vilket jag har förstått kan vara skillnaden om det gör ont eller inte. Men hur som helst, så gick det jättebra, och hade inga känningar efter bara lite lätt mensvärk typ
Skickar massor av styrkekramar ❤️ så ledsen för er skull 🥺
Hej!
Jag åkte in till gyn akuten igår då jag började blöda och på ultraljudet såg de att det inte fanns något foster kvar, säcken mätte till 8 veckor och jag skulle ha varit i vecka 11+1, så alltså MA. Ska påbörja aborten imorgon, på min födelsedag. Det var inte så jag trodde att jag skulle fira min 20-års dag💔 Skulle haft bf 17e november. Vet tyvärr inte när jag har BIM eller om jag ens kommer ha ägglossning den här månaden men jag hoppas på det iallafall. Kommer börja testa med ägglossningstester direkt aborten är klar. Känns väldigt skönt att det är fler här inne som varit med om samma och att vi kan stötta varandra, man känner ju sig ensammast i världen. Min sambos bror och hans tjej ska ha barn nu, det skiljde bara en månad för oss, så det gör allt ännu jobbigare💔 Försöker vara glad för deras skull men det är så svårt. Har dessutom kort lutealfas så är rädd att det ska ta lång tid. Vi hade väldig tur och blev gravida på andra försöket så hoppas att det går lika lätt den här gången.
Stort grattis till er som plussat, så glad för er skull ❤️
Ni som skrivit att ni brukar få positivt närmare mens, menar ni även med extra känsligt test? Tack för lite hopp 😩
Stort grattis till er som plussat, så glad för er skull ❤️
Ni som skrivit att ni brukar få positivt närmare mens, menar ni även med extra känsligt test? Tack för lite hopp 😩
Hej!
jag la in mig i listan för stund sedan men de verkar Ha fallit bort, så gör ett nytt försök nu då ;)
det här är första försöket till bebis nr 3. idag är jag på ÄL +2 så den eviga väntan är här.
BIM-lista:
Nu kunde jag inte hålla mig längre, så tog ett test och det var så klart negativt. Är på 7dpo idag så vet att det är alldeles för tidigt, men jag kunde inte vänta längre.
Fortsätter testa nu varje dag, jag pallar inte vänta till BIM.
Ändrar också mitt datum i BIM-listan eftersom jag hade ÄL tidigare än beräknat
Någon mer som uppskattar dagarna efter äl? Det går inte påverka utfallet, det behövs inte planeras bd och det är för tidigt att ens fundera på att testa 😍
Jag är 3 dpo idag och har egentligen ingen aning om äl gick igenom eller inte, men börjat på progesteronet så denna cykeln kommer ju avslutas hur som 🙃 Hade jag fått ordentligt utslag på lh testen och kunnat tempa för att bekräfta äl hade jag varit hoppfull då vi tajma bra. Nu räknar jag mest ned till läkarbesöket och vad det eventuellt kan ge 🙈 Men testar givetvis framåt slutet av nästa vecka 🤗
TJEJER JAG HAR PLUSSAT 😭❤️ Vår älskade och så efterlängtade lilla regnbåge. 🌈 Bf 16/1 ❤️
TJEJER JAG HAR PLUSSAT 😭❤️ Vår älskade och så efterlängtade lilla regnbåge. 🌈 Bf 16/1 ❤️
Skickar massor av styrkekramar ❤️ så ledsen för er skull 🥺