BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
TJEJER JAG HAR PLUSSAT 😭❤️ Vår älskade och så efterlängtade lilla regnbåge. 🌈 Bf 16/1 ❤️
TJEJER JAG HAR PLUSSAT 😭❤️ Vår älskade och så efterlängtade lilla regnbåge. 🌈 Bf 16/1 ❤️
Grattis! Så skönt att det gick så fort att få plus igen!
Men du är kanske några dagar till för visst trodde du äl var några dagar tidigare från början? Annars har väl ägget bara haft bråttom ner och fästa 😅🥰
Hej! Grattis till er som plussat och lycka till ni som väntar på plus 
jag tog ut min p stav i måndags och idag testade jag positivt på ägglossningstest! tror ni att det kan vara riktigt eller spökar bara kroppen?
Stämmer testet så vankas BIM 17 maj!!
Jag väntar med att lägga in mig i listan tills jag blir mer klok på kroppen men jag hänger gärna med i gruppen 
Stort stort grattis!!! 🥰❤️
Så skönt att du fick ÄL direkt 🥰
jag tog ut min p stav i början av april, efter några dagar fick jag stegring men inte fullt utslag. så sitter här och hoppas på ÄL inom en vecka.
Hej! Grattis till er som plussat och lycka till ni som väntar på plus 
jag tog ut min p stav i måndags och idag testade jag positivt på ägglossningstest! tror ni att det kan vara riktigt eller spökar bara kroppen?
Stämmer testet så vankas BIM 17 maj!!
Jag väntar med att lägga in mig i listan tills jag blir mer klok på kroppen men jag hänger gärna med i gruppen 
Hejsan!
Här kommer bilder av mitt test idag, 8dpo. Tyckte mig se en väldigt svag linje, redigerade bilderna så att det kanske syns? Kan ju också vara ett spökstreck, det har jag fått många gånger tidigare, men man kan ju hoppas i alla fall att det är något❤️