BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Ååh äntligen, en regnbågsbebis😭❤️❤️🌈
Hoppas det går vägen denna gång, tredje gången gillt❤️
Vågar knappt vara glad, när jag vet hur det brukar gå. Men just idag är jag gravid❤️

åh så kul, STORT grattis ❤️❤️
Hej! Grattis till er som plussat och lycka till ni som väntar på plus 
jag tog ut min p stav i måndags och idag testade jag positivt på ägglossningstest! tror ni att det kan vara riktigt eller spökar bara kroppen?
Stämmer testet så vankas BIM 17 maj!!
Jag väntar med att lägga in mig i listan tills jag blir mer klok på kroppen men jag hänger gärna med i gruppen 
Jag slutade med p-piller 17 februari, fick tillbaka min mens 17 mars, fick ett Starkt men ej helt positivt äl-test dag 16 och fick mens sen dag 30; men fick aldrig ägglossning den månaden. däremot nu den här menscykeln fick jag de, så starkt positivt och sen alla möjliga äl-symtom.
så för mig tog de två cyklar innan äl kom igång. Men det är ju såklart olika för alla hur de ter sig :)
Hur går det idag? Kom mensen eller har du symtom? Håller tummarna 🌸
Åh stort grattis!! ❣️
Vågar knappt vara glad, när jag vet hur det brukar gå. Men just idag är jag gravid❤️

Fick positivt på ÄL-test igår 10.30, vi fick till det igår kväll 23.30, tror ni det räcker? Tror inte vi hinner få till det idag & imorgon är jag nästan säker på att det är försent mitt ägg brukar lossa 24 timmar efter positivt ÄL-test!???? när stegringen börjar avta, har ägget lossat då? Som sagt, körde clearblue sist så känner mig helt lost!😅

Kul att se allas plus :)
jag har ju tänkt att jag ska vänta med att testa till BIM +1 ifall mensen inte kommit men blir ju lite sugen på att testa imorgon.
har ju haft en liten känsla i nedre delen av magen ett tag och brösten är inte lika ömma som de brukar bli vid pms. Dessutom har katterna varit väldigt mycket att ligga på mig igen. Men kan ju verkligen bara vara att jag läser in för mycket. Får se vad som händer de närmaste dagarna.

Grattis! Man får försöka hålla kvar vid tanken att det är större chans att det går bra än dåligt 🥰 Missfall kan hända alla, och för de allra flesta går det bra nästa gång istället då 🙏