BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Grattis alla som plussat 🥳
Åh stort grattis! Så kul se alla plus 😍🥳

Blir inte klok på denna cykeln, hade mycket svagare lh test än vad jag brukar och nu idag fick jag ett som var lite starkare igen. Eftersom jag är på progesteron kommer det inte bli en ägglossning om den första höjningen inte ledde till det. Och inte kunnat tempa till någon reda denna cykeln.
Förhoppningvis kan nästa veckas läkarbesök ge klarhet i om jag ägglossat eller inte?
Ska dit på 13 dpo om datumen nu stämmer, kommer man kunna se om man haft ägglossning eller inte då? Tänker om man kan se vart ägget lossade på ultraljudet?
Stort grattis till alla nya plus här i tråden! <3 Så roligt att läsa!!

Blir inte klok på denna cykeln, hade mycket svagare lh test än vad jag brukar och nu idag fick jag ett som var lite starkare igen. Eftersom jag är på progesteron kommer det inte bli en ägglossning om den första höjningen inte ledde till det. Och inte kunnat tempa till någon reda denna cykeln.
Förhoppningvis kan nästa veckas läkarbesök ge klarhet i om jag ägglossat eller inte?
Ska dit på 13 dpo om datumen nu stämmer, kommer man kunna se om man haft ägglossning eller inte då? Tänker om man kan se vart ägget lossade på ultraljudet?
När jag har gjort VUL tidigare så har de kunnat se ägglossningen och vilken sida den var på osv. Tror det är gulkroppen som de kan se! ☺️
När jag har gjort VUL tidigare så har de kunnat se ägglossningen och vilken sida den var på osv. Tror det är gulkroppen som de kan se! ☺️
Tack hoppas hon kan avgöra det ☺️
Vet när jag blev gravid sist så åkte jag in för ensidig smärta v5+ och då kunde de se vilken sida ägget kom ifrån. Vet du om det går att se äggblåsor inför nästa cykel då eller börjar de mogna för när mensen kommer?
Har aldrig gjort ultraljud i lutealfasen innan 🙃
Hade tänkt lägga in mig i listan när den startades men hade sån ångest över att aldrig få något plus på stickan så kändes hopplöst..
Tji fick jag, plussade ett så starkt streck idag wohoo!
Bim 6/4♥️