• Anonym (Censur)

Varför tror ni att tråden raderades?

Tråden: Sexuellt utnyttjad som barn
    Försvann spårlöst?

Vad tror ni att anledningen är till att Familjeliv valde att ta bort den?

Mitt perspektiv (behöver inte stämma)

Men det är att den levde så länge kvinnor uttalade sig om vad de har varit med om som barn. Sedan kom det in en som kallade sig för "Grabben" och berättade om vad han hade varit med om.

Han berättar att han har blivit utsatt av en kvinna som var hans adoptivmor i riktigt ung ålder.

Därefter kom det in en till användare som som berättade en händelse som man möjligtvis kunde ställa sig tveksam till om det verkligen gick att anse som ett sexuellt övergrepp.

Sedan kom burleskburlesk in och svarade på Ts huvudinlägg där han uttrycke sig medömkande till förmån för ts.
    Därefter raderades tråden. Tror den var ca 10 sidor lång? (Kan ha fel.)

Så vad gjorde att familjeliv raderade tråden?

Var det användaren "Grabben" som berättade att en kvinna var förövaren och att det även var en adoptiv mamma som gjorde att man tog bort tråden?

Var det rätt av familjeliv att radera tråden?
    Vågade de inte att endast radera "Grabben´s" inlägg?

Eller vad handlade det hela om egentligen??
    Finns andra liknande trådar kvar ute men just denna raderades, även i denna endast 2 av manligt kön som även berättade om sina händelser.

Varför censurerar familjeliv när manligt kön berättar om övergrepp på dom som barn och samtidigt dessutom straffar alla de andra som har skrivit i tråden?

• Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:33:09 följande:
    Har du stockholms syndrom?
    Och igen - sluta gå off-topic.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:34:01 följande:
    Jag slutar bråka med dig när du erkänner att det var du som anmälde min tråd?
    För att du ljuger har jag redan bevisat.
    Nej, det kommer jag aldrig att erkänna eftersom jag inte har anmält din tråd.

Däremot så anmäler jag dig nu - för varje inlägg du skriver där du går på min person med en massa lögner och irrelevant trams.
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 04:34:16 följande:
    Och igen - sluta gå off-topic.
    Du är ändå lite rolig. Synd att du ljuger, annars hade man kanske gillat dig till och med.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:36:00 följande:
    Du är ändå lite rolig. Synd att du ljuger, annars hade man kanske gillat dig till och med.
    Jag har inte ljugit någonstans. Det är du som ljuger om min person. Anmäler dig igen för förtal.
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 04:37:07 följande:
    Jag har inte ljugit någonstans. Det är du som ljuger om min person. Anmäler dig igen för förtal.
    Är det förtal när jag säger att du är rolig?
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:38:01 följande:
    Är det förtal när jag säger att du är rolig?
    Det är förtal när du påstår att jag skulle ljuga vilket jag inte gjort någonstans i denna tråd. Sluta upp med det och sluta tjata.
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 04:37:07 följande:
    Du ljög i inlägg 57 och 21.
    Därutöver så motsa du dig själv.

Du sa att du anmäler direkt.
    Och du sa att du hade läst de två sista sidorna. Men nekar att du anmälde. Fast du borde ha anmält då du läste de två sista sidorna och hela tiden skrivit att jag inte skulle vara så grov vad gällande detaljer, det skrev du dessutom innan jag upprepade vad jag hade skrivit.
  • Anonym (Censur)
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:40:57 följande:
    Och du sa att du hade läst de två sista sidorna. Men nekar att du anmälde. Fast du borde ha anmält då du läste de två sista sidorna och hela tiden skrivit att jag inte skulle vara så grov vad gällande detaljer, det skrev du dessutom innan jag upprepade vad jag hade skrivit.
    Men du förnekade även att du mindes vad jag hade skrivit, ändå kom du med påståendet om att jag hade varit väldigt detaljerad och grov?
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:40:57 följande:
    Du ljög i inlägg 57 och 21.
    Därutöver så motsa du dig själv.

Du sa att du anmäler direkt.
    Ja, vanligtvis gör jag det med det finns naturligtvis undantag då man knappast är nån robot. 
    Nej, jag har inte motsagt mig någonstans.

Nej, jag har inte ljugit någonstans heller. Sluta ljuga själv och sluta förtala min person. Du är anmäld igen.
  • Anonym (Censur)

Ber om ursäkt men att du fortfarande svarar och håller dig kvar i tråden.. påminner om ett  X till mig jag tyckte väldigt mycket om, jag måste få fråga, enbart baserat på det... och inget annat.. Är du Libanes?

Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?