• Anonym (Censur)

Varför tror ni att tråden raderades?

Tråden: Sexuellt utnyttjad som barn
    Försvann spårlöst?

Vad tror ni att anledningen är till att Familjeliv valde att ta bort den?

Mitt perspektiv (behöver inte stämma)

Men det är att den levde så länge kvinnor uttalade sig om vad de har varit med om som barn. Sedan kom det in en som kallade sig för "Grabben" och berättade om vad han hade varit med om.

Han berättar att han har blivit utsatt av en kvinna som var hans adoptivmor i riktigt ung ålder.

Därefter kom det in en till användare som som berättade en händelse som man möjligtvis kunde ställa sig tveksam till om det verkligen gick att anse som ett sexuellt övergrepp.

Sedan kom burleskburlesk in och svarade på Ts huvudinlägg där han uttrycke sig medömkande till förmån för ts.
    Därefter raderades tråden. Tror den var ca 10 sidor lång? (Kan ha fel.)

Så vad gjorde att familjeliv raderade tråden?

Var det användaren "Grabben" som berättade att en kvinna var förövaren och att det även var en adoptiv mamma som gjorde att man tog bort tråden?

Var det rätt av familjeliv att radera tråden?
    Vågade de inte att endast radera "Grabben´s" inlägg?

Eller vad handlade det hela om egentligen??
    Finns andra liknande trådar kvar ute men just denna raderades, även i denna endast 2 av manligt kön som även berättade om sina händelser.

Varför censurerar familjeliv när manligt kön berättar om övergrepp på dom som barn och samtidigt dessutom straffar alla de andra som har skrivit i tråden?

• Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?
  • Anonym (Censur)

Ber om ursäkt men att du fortfarande svarar och håller dig kvar i tråden.. påminner om ett  X till mig jag tyckte väldigt mycket om, jag måste få fråga, enbart baserat på det... och inget annat.. Är du Libanes?

• Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:42:30 följande:
    Men du förnekade även att du mindes vad jag hade skrivit, ändå kom du med påståendet om att jag hade varit väldigt detaljerad och grov?
    Nej, jag sa att jag inte mindes EXAKT allt du sa. Det är en viss skillnad. Och folks inlägg blir liksom inte borttagna utan anledning så därför kan man dra vissa slutsatser kring vad som möjligen kan ha sagts.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:44:13 följande:

Ber om ursäkt men att du fortfarande svarar och håller dig kvar i tråden.. påminner om ett  X till mig jag tyckte väldigt mycket om, jag måste få fråga, enbart baserat på det... och inget annat.. Är du Libanes?

Anmäld igen för off-topic och trams.
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 04:46:00 följande:
    Anmäld igen för off-topic och trams.
    Aja. Jag tror på dig, om att det inte var du som anmälde tråden. Ingen hade hållit sig kvar så länge som du gjorde om det inte hade varit sant.

Men om du slutar ljuga och motsäga dig själv så tror jag att du skulle kunna hitta dig en partner. Verkar som att du behöver någon som uppskattar din energi.

Ta hand om dig.
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:49:50 följande:
    Aja. Jag tror på dig, om att det inte var du som anmälde tråden. Ingen hade hållit sig kvar så länge som du gjorde om det inte hade varit sant.

Men om du slutar ljuga och motsäga dig själv så tror jag att du skulle kunna hitta dig en partner. Verkar som att du behöver någon som uppskattar din energi.

Ta hand om dig.
    Har varken ljugit eller motsagt mig själv någonstans, varken i denna tråd eller nån annan. Sluta själv med att ljuga om min person. Du ör anmäld igen för förtal och off-topic-trams.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:51:32 följande:
    En fråga, kan vi inte starta en tråd som bara du och jag fortsätter tjafsa med varandra i? Efter att jag har blivit upp blockad igen? Var kul att skriva med dig i alla fall. Nu vekar jag ha drabbats av Stockholms syndromet.. haha det var oväntat :P 
    Och varför i helvete skulle jag vilja prata med dig? Du trakasserar mig med ditt förtal och dina lögner och påhopp kring min person. Stick och brinn!
  • Meddelande borttaget
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:55:22 följande:
    Ahh, glöm vad jag skrev precis. Du slutar ju aldrig att tjura. 

Som sagt så bevisade jag att du ljög. Och du har motsagt dig själv. Det är varken förtal eller trams eller off topic.
    Sluta trakassera och lämna mig ifred då. Och nej - den enda som ljuger här är du och du är återigen anmäld för detta.
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 04:54:02 följande:
    inlägg 10
    Och tänk gärna också på språket och vilka ord du väljer att skriva. Var inte grov eller vulgär.
    Man behöver inte beskriva in i minsta detalj på vilket sätt det skedde

inlägg 21
    Kan inte heller uttala mig om övriga berättelser då jag bara läste de två sista sidorna i den raderade tråden. 

Inlägg 59.
    Bara påpekat att det du skrivit mycket väl kan uppfattas som en sexnovell då du beskrivit i detalj vad som hände i din barndom med sexuella utnyttjanden

Inlägg 64
    Jag läste de stycken du citerade i denna tråd och gjorde min bedömning därifrån.

Inlägg 72
    Jag minns inte exakt vad du skrev i tråden eftersom den är borttagen och jag har glömt den i stort sett. 
Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?