• Anonym (Censur)

Varför tror ni att tråden raderades?

Tråden: Sexuellt utnyttjad som barn
    Försvann spårlöst?

Vad tror ni att anledningen är till att Familjeliv valde att ta bort den?

Mitt perspektiv (behöver inte stämma)

Men det är att den levde så länge kvinnor uttalade sig om vad de har varit med om som barn. Sedan kom det in en som kallade sig för "Grabben" och berättade om vad han hade varit med om.

Han berättar att han har blivit utsatt av en kvinna som var hans adoptivmor i riktigt ung ålder.

Därefter kom det in en till användare som som berättade en händelse som man möjligtvis kunde ställa sig tveksam till om det verkligen gick att anse som ett sexuellt övergrepp.

Sedan kom burleskburlesk in och svarade på Ts huvudinlägg där han uttrycke sig medömkande till förmån för ts.
    Därefter raderades tråden. Tror den var ca 10 sidor lång? (Kan ha fel.)

Så vad gjorde att familjeliv raderade tråden?

Var det användaren "Grabben" som berättade att en kvinna var förövaren och att det även var en adoptiv mamma som gjorde att man tog bort tråden?

Var det rätt av familjeliv att radera tråden?
    Vågade de inte att endast radera "Grabben´s" inlägg?

Eller vad handlade det hela om egentligen??
    Finns andra liknande trådar kvar ute men just denna raderades, även i denna endast 2 av manligt kön som även berättade om sina händelser.

Varför censurerar familjeliv när manligt kön berättar om övergrepp på dom som barn och samtidigt dessutom straffar alla de andra som har skrivit i tråden?

• Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 03:31:57 följande:
    Jaha, och? Finns inga motsägelser, om det var detta du försökte fiska fram.

I inlägg 54 i relation med inlägg 21 så finns det en motsägning.

Jag såg även att du hade skrivit i tråden till ts., så så långt var ju uppenbarligen tråden godkänd enligt dig, annars hade du ju anmält den? Men du valde att skriva i den. Och du har endast läst de 2 sista sidorna (som du själv har uppgett) 

Men du baserar dina svar endast på mina citerade stycken i den här tråden?

Du har hela tiden påpekat om vad man får eller inte får skriva i denna tråd. Men samtidigt så läste du ju vad jag hade skrivit i den andra tråden.

Du har även erkänt att du anmäler direkt om du läser något du inte anser vara bra.
    Men samtidigt påstår du att du inte anmälde tråden?

Det finns flera motsägningar i det du skriver. Så sluta ljug.

• Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 03:38:17 följande:

I inlägg 54 i relation med inlägg 21 så finns det en motsägning.

Jag såg även att du hade skrivit i tråden till ts., så så långt var ju uppenbarligen tråden godkänd enligt dig, annars hade du ju anmält den? Men du valde att skriva i den. Och du har endast läst de 2 sista sidorna (som du själv har uppgett) 

Men du baserar dina svar endast på mina citerade stycken i den här tråden?

Du har hela tiden påpekat om vad man får eller inte får skriva i denna tråd. Men samtidigt så läste du ju vad jag hade skrivit i den andra tråden.

Du har även erkänt att du anmäler direkt om du läser något du inte anser vara bra.
    Men samtidigt påstår du att du inte anmälde tråden?

Det finns flera motsägningar i det du skriver. Så sluta ljug.

Nej, det finns ingen motsägning någonstans.

Jag minns inte exakt vad du skrev i tråden eftersom den är borttagen och jag har glömt den i stort sett. Men jag vet hur såna trådar fungerar då jag sett dem förut och snappat upp vissa mönster. Så vissa saker kan man med rätta gissa sig fram till i dessa trådar. T.ex. att de har opassande texter som lockar till sig pedofiler.

Jag pratade om trådar generellt och regler generellt. Samma regler gäller i alla trådar förstås.

Nej, jag anmälde inte tråden eftersom någon annan hann före. och jag glömde bort den. förmodligen för att jag hade fokus på nån annan tråd i första hand. Sånt händer vet du.

Nej, sluta ljuga själv om min person. Finns inga motsägelser någonstans.
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 03:47:20 följande:

Jag minns inte exakt vad du skrev i tråden eftersom den är borttagen och jag har glömt den i stort sett. Men jag vet hur såna trådar fungerar då jag sett dem förut och snappat upp vissa mönster. Så vissa saker kan man med rätta gissa sig fram till i dessa trådar. T.ex. att de har opassande texter som lockar till sig pedofiler.

Jag pratade om trådar generellt och regler generellt. Samma regler gäller i alla trådar förstås.

Nej, jag anmälde inte tråden eftersom någon annan hann före. och jag glömde bort den. förmodligen för att jag hade fokus på nån annan tråd i första hand. Sånt händer vet du.

Även intressant att du i den här tråden
    www.familjeliv.se/forum/thread/83346919-fler-an-jag-som-aldrig-haft-en-partner/1/nick/83366258

Berättar att du är en 45 årig kvinna som aldrig har haft någon partner!

Samtidigt som du i inlägg 177 anklagar incels för att vara "problematiska" samtidigt som du uppenbart sitter och ljuger i den här tråden ! 

Du lever ju i en extrem självförnekelse!
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 03:47:20 följande:

Jag får en stark känsla av att du är en irakisk kvinna, då jag har stor erfarenhet av olika arabiska kvinnor. Du beter dig exakt som flera av dom jag har träffat och umgåtts med.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 03:53:21 följande:
    Även intressant att du i den här tråden
    www.familjeliv.se/forum/thread/83346919-fler-an-jag-som-aldrig-haft-en-partner/1/nick/83366258

Berättar att du är en 45 årig kvinna som aldrig har haft någon partner!

Samtidigt som du i inlägg 177 anklagar incels för att vara "problematiska" samtidigt som du uppenbart sitter och ljuger i den här tråden ! 

Du lever ju i en extrem självförnekelse!
    Nej, det är du som uppenbarligen inte förstår innebörden av ord som självförnekelse. Ingenstans har jag någonsin uttryckt självförnekelse eller motsägelser. Sluta ljuga om min person. Förtal är inte tillåtet på Familjeliv.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 03:57:48 följande:
    Jag får en stark känsla av att du är en irakisk kvinna, då jag har stor erfarenhet av olika arabiska kvinnor. Du beter dig exakt som flera av dom jag har träffat och umgåtts med.
    Mitt påbrå är fullkomligt irrelevant för tråden och inget som angår dig heller. Lägg ner ditt off-topic kring min person och håll dig till ämnet.
  • Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:04:02 följande:

I den här tråden så har du skrivit att du har sambo och något om "svärfars" lantställe.
    www.familjeliv.se/forum/thread/83159965-hade-ni-undvikt-fira-jul-med-dessa-med

Alltså du ljuger ju för fullt.

Nej, den enda som ljuger härinne är du. Jag har skrivit ett enda inlägg i den tråden och det står ingenting om nån sambo. Sluta nu. Lägg ner ditt tramsande. Jag anmäler dig. 
  • Anonym (Censur)
    Mayjel skrev 2025-04-11 03:58:54 följande:
    Nej, det är du som uppenbarligen inte förstår innebörden av ord som självförnekelse. Ingenstans har jag någonsin uttryckt självförnekelse eller motsägelser. Sluta ljuga om min person. Förtal är inte tillåtet på Familjeliv.

Fast Mayjel är baserat på Mayjhel?

Och det är någon kinesisk program / film?

• Mayjel
    Anonym (Censur) skrev 2025-04-11 04:08:53 följande:

Fast Mayjel är baserat på Mayjhel?

Och det är någon kinesisk program / film?

Nej, det är det inte och mitt användarnamn är inte heller relevant för tråden så sluta gå off-topic.
Svar på tråden Varför tror ni att tråden raderades?