Eurovision song contest 2025.
Här diskuterar vi Eurovision song contest 2025. Välkomna!
Här diskuterar vi Eurovision song contest 2025. Välkomna!
Förstår inte folk som tycker om Finland och Malta. Är ni galna? Hur kan man gilla sådana smaklösa porr med skrikande istället?
Eurovision är INTE bordell! Sådana Erikas och Kant måste blockeras och allt.
Vad är ni för jäkla populister som tror att "folket" alltid har rätt? Tycker ni "folket" ska betstämma vem som ska få nobelpriiset i litteratur också? "Folket" gillar Camilla Läckberg bäst, alltså ska hon få nobelpriset.
Varför ska man inte ha respekt för de som vet lite mer om musik. Bland "folket" kan finnas tondöva, det är de som röstar på plojbidragen.
En del tycks var moraliskt tondöva också. Israel dödade nyss 80 till i Gaza. Men ni tycker att alla länder ska resa dit och ge Isssrel reklam nästa år?
Jag är besviken på svenska folket som gav Israel tolvan.
Så du tycker att man ska ge poäng enligt hur bra man tycker landet sköter sig? Det är musiktävlingen, ingen snällhetstävling.
Och roligt att du gnäller att Sverige inte har vunnit, samtidigt som du kallar dem som röstar på tex. Sverige eller Estland för tondöva. Hur ska du nu ha det?
Så du tycker att man ska ge poäng enligt hur bra man tycker landet sköter sig? Det är musiktävlingen, ingen snällhetstävling.
Och roligt att du gnäller att Sverige inte har vunnit, samtidigt som du kallar dem som röstar på tex. Sverige eller Estland för tondöva. Hur ska du nu ha det?
Förstår inte folk som tycker om Finland och Malta. Är ni galna? Hur kan man gilla sådana smaklösa porr med skrikande istället?
Eurovision är INTE bordell! Sådana Erikas och Kant måste blockeras och allt.
Om man inte bor i något av de tävlande länderna kan man ändå vara med och rösta, i en separat röstningsgrupp för ?övriga världen?. Där slås alla röster ihop och lämnar också 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3 ,2, 1 poäng.
Det innebär att tv-tittarna har ett litet övertag, eftersom de delar ut totalt 2 204 poäng.
Ett land kan få som mest 444 poäng om man skulle få tv-tittarnas högsta poäng från alla länder och få flest röster från ?övriga världen? (37 gånger 12 poäng)." www.aftonbladet.se/nojesbladet/bloggar/schlagerbloggen/a/o32ExW/sa-avgors-vinnaren-ikvall-allt-du-behover-veta-om-rostningen-den-nordiga-detaljerade-versionen
Vad är ni för jäkla populister som tror att "folket" alltid har rätt? Tycker ni "folket" ska betstämma vem som ska få nobelpriiset i litteratur också? "Folket" gillar Camilla Läckberg bäst, alltså ska hon få nobelpriset.
Varför ska man inte ha respekt för de som vet lite mer om musik. Bland "folket" kan finnas tondöva, det är de som röstar på plojbidragen.
En del tycks var moraliskt tondöva också. Israel dödade nyss 80 till i Gaza. Men ni tycker att alla länder ska resa dit och ge Isssrel reklam nästa år?
Jag är besviken på svenska folket som gav Israel tolvan.
En äkta liberal skulle jag säga. Jag tror att alla former av en bättre vetande bestämmande elit är odemokratiska, egentligen fascistiska i sin natur. Nu kanske passar det dina åsikter, för det är så väldigt viktigt att israel inte vinner, men det kan slå åt annat håll när bättre vetande bestämmer över majoriteten.
Nobelpriset är knappast jämförbar med show för stor publik.
Det tror jag knappast stämmer att juryn består av varje lands bästa musiker. Det är bara en ihoppsatt grupp av människor inom showbiz.
Det är skumt med alla dessa röster till israel. Det är inte så svårt att investera pengar, köpa massa simkort och rösta hur många gånger som helst om man vill. Men du är också helt klart långt från neutral i saken.