BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Stort grattis, så roligt 😍
Jag med är snart i din ålder, blev nyss 39 😊 Har två äldre barn så detta blir också en sladdis för oss, sista barnet. Var gravid tidigare i år men var tyvärr tvungen avbryta den graviditeten nästan halvvägs pga kromosomavvikelse hos bebis 💔 Det värsta jag varit med om och så oväntat, men helt otroligt nog blev jag gravid ganska snabbt igen och den här gången hoppas vi allt går som det ska 🙏🏻💕🌈 Är så tacksam för denna nya chans även om det är väldigt jobbigt med oron att det inte ska gå bra igen.
Längtar så efter att få överraska barnen igen och att få berätta att denna lilla är frisk, att denna inte kommer tas ifrån oss. Vet att dom kommer bli överlyckliga som din dotter 😄 Roligt att vänta på bebis tillsammans med stora barn och nåt helt annat att få en liten nu jämfört med i 25-års åldern tror jag också.
Hur mår du i graviditeten då?
Intressant att höra mer om KUB och NIPT. Vi tänkte göra NIPT (om vi kommer så långt), tror att det går att göra från vecka 10+0. Vet någon här om man kan välja om man få reda på könet eller inte? Vi har inte bestämt oss om vi önskar veta eller ej 😊
Intressant att höra mer om KUB och NIPT. Vi tänkte göra NIPT (om vi kommer så långt), tror att det går att göra från vecka 10+0. Vet någon här om man kan välja om man få reda på könet eller inte? Vi har inte bestämt oss om vi önskar veta eller ej 😊
Jag tror redan jag är i spökveckorna fast jag bara är 9+5, känner mig verkligen inte alls gravid. De få symptom som olust till mat är nästan helt borta och ingen känsla alls i kroppen. Magen blir uppblåst ibland men that?s it. Bara 8 dagar till ultraljud och nipt så då får vi förhoppningsvis se att den lilla växt som den ska 🙏❤️ Är orolig trots att jag varit symptomfri en lyckad graviditet och hade mer symptom när det blev ma, men då flött allt på fram till 11+0. Så svårt att inte tänka det värsta ändå, tänk om man hade kunnat få garantier att allt skulle gå bra, hade kunnat betala bra för det 😅
Jag tror redan jag är i spökveckorna fast jag bara är 9+5, känner mig verkligen inte alls gravid. De få symptom som olust till mat är nästan helt borta och ingen känsla alls i kroppen. Magen blir uppblåst ibland men that?s it. Bara 8 dagar till ultraljud och nipt så då får vi förhoppningsvis se att den lilla växt som den ska 🙏❤️ Är orolig trots att jag varit symptomfri en lyckad graviditet och hade mer symptom när det blev ma, men då flött allt på fram till 11+0. Så svårt att inte tänka det värsta ändå, tänk om man hade kunnat få garantier att allt skulle gå bra, hade kunnat betala bra för det 😅
Jag tror att jag också är i spökveckorna. Enda symptomen jag har är att jag behöver gå upp och kissa på natten samt att jag är gasig och har halsbränna. Halsbrännan är för övrigt nytillkommen typ de senaste 2 veckorna. Hallå det känns liksom för tidigt för det?! Finns ju inte en chans att livmodern trycker på magsäcken ännu. 😅
12+3 idag och räknar också ner dagarna till UL! 🥰