BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Så skönt 🥹❤️
Jag har också mått bra de graviditeter vi haft, och faktiskt mindre symptom med varje graviditet 🙈 Det är toppen, jag kunde vara ute och promenera ordentligt ända fram till förlossningen och inom bara några dagar kändes kroppen som vanligt igen. Det är tuffare om man tex inte får i sig näring på några månader eller foglossning.
Jag kliver ur tråden. Var på ul idag och fick besked om att hjärtat nyligen slutat slå.💔 Önskar er andra lycka till!
Jag kliver ur tråden. Var på ul idag och fick besked om att hjärtat nyligen slutat slå.💔 Önskar er andra lycka till!
Beklagar, så orättvist 💔 hoppas det snart ska få gå vägen för er ❤️
Jag fick också höra att kub kan se sånt Nipt inte gör, så nu gör vi båda trots allt. Men nipt ska väl vara säkrast på de vanligaste kromosomavvikelserna. Vi har en annan bm till de vanliga besöken men mama Mia för privat ultraljud och nipt.
Jag har inga symptom alls, bara varit trött och haft olust till mat men även det har lättat. Jag hade likadant med första barnet men då ömma brösten när man tryckte på dem åtminstone 😅
Jag har också fått börja på järn tidigt denna gången. Jag fick höra att niferex var de som var effektivast att öka blodvärdet men kunde vara tuffa för magen och var tvungna att ätas mellan måltider. Jag hade sideral förra gången och de funkar toppen för mig och de kan tas med mat. Så kanske tar jag sideral de flesta gånger och sen köper niferex och tar de gånger jag lyckas komma ihåg det mellan måltider.
Så skönt 🥹❤️
Jag har också mått bra de graviditeter vi haft, och faktiskt mindre symptom med varje graviditet 🙈 Det är toppen, jag kunde vara ute och promenera ordentligt ända fram till förlossningen och inom bara några dagar kändes kroppen som vanligt igen. Det är tuffare om man tex inte får i sig näring på några månader eller foglossning.
Ja🥰♥️
Känns ändå ovanligt och så lyxigt 😍 Ja precis! jag har börjat blir riktigt hungrig om dagarna, vilket jag ser som ett bra tecken ändå ☺️ svårt att få i mig mat på morgonen Men blir lättare under dagen