• Anonym (B)

BF februari 2026 🌷

Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼

Hur går det för er? Hur mår ni? 

• Svar på tråden BF februari 2026 🌷
  • Anonym (Sila)

Är det någon som blivit av med illamåendet och sedan fått tillbaka det? Så skumt, mitt var borta i kanske 2 veckor och nu när jag gick in i vecka 13 kom det tillbaka. Inte varit med om att det varit borta så länge och sedan börjar igen tidigare, mer haft bättre och sämre dagar innan det försvann helt. Litet konstigt..

• Anonym (BebisNr4)

Hej!
    är ny i tråden här, BF 2 februari som det ser ut just nu😊 om allt går bra med graviditeten så blir det vårt fjärde barn, en liten sladdis då yngsta storasyskonet kommer vara 9 år då! 

har läst att några av er verkar må rätt bra i sina graviditeter, så skönt för er, njut!😊
    själv har jag mått så dåligt de senaste 7 veckorna, energinivån är inte på topp direkt😅 går in i vecka 14 imorgon och hoppas att det vänder snart! 

• Anonym (Sila)
    Anonym (BebisNr4) skrev 2025-07-27 14:31:37 följande:

Hej!
    är ny i tråden här, BF 2 februari som det ser ut just nu😊 om allt går bra med graviditeten så blir det vårt fjärde barn, en liten sladdis då yngsta storasyskonet kommer vara 9 år då! 

har läst att några av er verkar må rätt bra i sina graviditeter, så skönt för er, njut!😊
    själv har jag mått så dåligt de senaste 7 veckorna, energinivån är inte på topp direkt😅 går in i vecka 14 imorgon och hoppas att det vänder snart! 

Välkommen, och grattis till sladdisen! Väntar också en sladdis, yngsta är 12 ☺️ hoppas du får må bra snart!

• Anonym (Ardnane)

Vårt lillasyskon har vuxit på 🙏❤️ Sjukt nervös och rädd ju närmare jag kom (fick dessutom åka själv utan min sambo). Så skönt att allt såg bra ut och imorgon är det två veckor till kub 🤗
    De sa att nipt kommer tillbaka på omkring 8 arbetsdagar (går till karolinska), så någon gång nästa vecka hoppas vi på svar 🙏 
    Helt tömd på blod efter kub blodprov på förmiddagen och nipt efter lunch. Firar med en koffeinfri latte när man är i stora staden 🙈

• Rosen3
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-07-28 13:48:54 följande:

Vårt lillasyskon har vuxit på 🙏❤️ Sjukt nervös och rädd ju närmare jag kom (fick dessutom åka själv utan min sambo). Så skönt att allt såg bra ut och imorgon är det två veckor till kub 🤗
    De sa att nipt kommer tillbaka på omkring 8 arbetsdagar (går till karolinska), så någon gång nästa vecka hoppas vi på svar 🙏 
    Helt tömd på blod efter kub blodprov på förmiddagen och nipt efter lunch. Firar med en koffeinfri latte när man är i stora staden 🙈

Åh så härligt!! Vilken vecka är du i nu? ❤️ Jag har ultraljud imorgon igen och är så nervös. 
  • Anonym (Babs)

Rosen3, jag har också ultraljud imorgon! Kommer vara i vecka 13+5 då. Håller alla tummar och tår att allt ser bra ut för oss båda ❤️❤️🙏

• Anonym (Ardnane)
    Rosen3 skrev 2025-07-28 14:53:54 följande:
    Åh så härligt!! Vilken vecka är du i nu? ❤️ Jag har ultraljud imorgon igen och är så nervös. 
    Idag mätte det 11+1 ❤️
    Det är inte många timmar kvar att vänta, förhoppningsvis ser allt toppen ut imorgon igen 🙏❤️ Hur långt är du?
  • Anonym (Ardnane)
    Anonym (Babs) skrev 2025-07-28 15:34:57 följande:

Rosen3, jag har också ultraljud imorgon! Kommer vara i vecka 13+5 då. Håller alla tummar och tår att allt ser bra ut för oss båda ❤️❤️🙏

Uppdatera oss sen 🥰 Är det för kub? 
  • Siripiri
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-07-28 13:48:54 följande:

Yay va skönt 🥰♥️
  • Rosen3
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-07-28 17:10:11 följande:
    Idag mätte det 11+1 ❤️
    Det är inte många timmar kvar att vänta, förhoppningsvis ser allt toppen ut imorgon igen 🙏❤️ Hur långt är du?
    Tack för pepp! är så nervös att det stannat av. Är i vecka 9+3 😊❤️
Svar på tråden BF februari 2026 🌷