• Anonym (B)

BF februari 2026 🌷

Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼

Hur går det för er? Hur mår ni? 

• Svar på tråden BF februari 2026 🌷
  • Anonym (Babs)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-07-20 13:55:19 följande:
    Tack 💕

Jag mår också väldigt mkt som vanligt, lite extra trött på eftermiddagarna och får ofta yrsel när jag reser mig upp men annars mår jag toppen rent fysiskt. Känner mig inte alls gravid så jag hoppas det finns nåt i magen när vi ska på ultraljud om några veckor 🙈

BF är helt otroligt nog exakt samma datum som när vi förlorade vår lilla pojke, 24/2. Helt sjukt, måste vara meningen  🙏🏻🌈💕 
    Oj wow, måste verkligen vara meningen att det kommer ett litet syskon till er änglapojk på samma dag!🥺❤️
  • Anonym (Saltakatten)

Relaterar till oro och önskan om att kunna få veta garanterat att allt är bra med det lilla livet man bär 😅

Den här resan får man bara snällt åka med på, inga garantier finns och man får bara lita på kroppen och följa med. Vansinnigt jobbigt emellanåt 🙈 

Jag har då börjat drömma så vansinnigt mycket knasiga saker, och hemska saker, och det gör jag alltid när jag är gravid, så jag tänkte imorse när jag vaknade helt svettig  att nog fasiken är jag gravid fast det inte alls känns så för såhär drömmer jag aldrig annars 😂

• Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Babs) skrev 2025-07-20 14:00:38 följande:
    Oj wow, måste verkligen vara meningen att det kommer ett litet syskon till er änglapojk på samma dag!🥺❤️
    Jaaa, det känns lite som så, väljer att tro det iaf 🥹🥰🙏🏻
  • Anonym (Ardnane)
    Rosen3 skrev 2025-07-20 08:44:23 följande:
    Det är säkert ingen fara, men håller med dig! Önskar att man fick garantier att allt skulle gå bra. Så man kunde njuta lite 😅 Håller alla tummarna om 8 dagar! ❤️
    Ja verkligen! Men det är verkligen mitt stora mål med denna graviditet att få njuta och mysa lite i det till slut. Första barnet var jag ett vrak från plusset till förlossning helt i onödan, för allt gick bra 🙏 Eftersom vi inte ska ha fler än två så blir detta förhoppningsvis sista graviditeten och jag vill ta vara på den ❤️
  • Anonym (Ardnane)
    Tack 💕

Jag mår också väldigt mkt som vanligt, lite extra trött på eftermiddagarna och får ofta yrsel när jag reser mig upp men annars mår jag toppen rent fysiskt. Känner mig inte alls gravid så jag hoppas det finns nåt i magen när vi ska på ultraljud om några veckor 🙈

BF är helt otroligt nog exakt samma datum som när vi förlorade vår lilla pojke, 24/2. Helt sjukt, måste vara meningen  🙏🏻🌈💕 
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-07-20 14:02:57 följande:

Relaterar till oro och önskan om att kunna få veta garanterat att allt är bra med det lilla livet man bär 😅

Den här resan får man bara snällt åka med på, inga garantier finns och man får bara lita på kroppen och följa med. Vansinnigt jobbigt emellanåt 🙈 

Jag har då börjat drömma så vansinnigt mycket knasiga saker, och hemska saker, och det gör jag alltid när jag är gravid, så jag tänkte imorse när jag vaknade helt svettig  att nog fasiken är jag gravid fast det inte alls känns så för såhär drömmer jag aldrig annars 😂

Det känns verkligen som det är en mening med datumen ❤️ Hoppas tiden knallar på till ert ultraljud 🥰
    När du säger det så är det så har jag också haft några galna drömmar det sista, som makes no sense 🙈 
  • Anonym (Ardnane)
    Anonym (Babs) skrev 2025-07-20 13:58:25 följande:

Jag tror att jag också är i spökveckorna. Enda symptomen jag har är att jag behöver gå upp och kissa på natten samt att jag är gasig och har halsbränna. Halsbrännan är för övrigt nytillkommen typ de senaste 2 veckorna. Hallå det känns liksom för tidigt för det?! Finns ju inte en chans att livmodern trycker på magsäcken ännu. 😅

12+3 idag och räknar också ner dagarna till UL! 🥰

halsbränna tror jag man kan få ändå. En del kan ju ha det från mycket tidigt. Kanske kan hormoner ställa till syra eller något också 🙈
    Skönt att ha ultraljud snart 🥰
  • Anonym (Ardnane)

Vi tror att min sambos föräldrar försöker lista ut om jag är gravid eller inte. Nu är det ANDRA gången på två veckor som de bjuder på varmrökt lax. Återigen fick min sambo sno det från min tallrik när vi tror ingen såg. 

Det är liksom bara maten som kan avslöja oss, jag dricker inte för vi har en liten och även om min mage svullnar så antar alla mer att min mage inte gått tillbaka från förra gången än att det finns en ny anledning till att den svullnar. Förstår verkligen inte hur den kan bli så uppblåst! Ibland ser det liksom ut som jag är i v 30 😂 

• Siripiri
    Tack 💕

Men wow va fint! Känns verkligen meant to be🥹♥️ 

Har också väldigt lite symptom.. längtar/bävar inför gynbesöket på torsdag. Kan lika bra sluta med att jag fortfarande har lätta cellförändringar och foster som inte lever🙃 Eller så går jag därifrån fortfarande med ett hallon i magen och ^cancerfri^. 

Hängde med mitt originaltjejgäng från gymnasiet igår, två av dem har två barn och dem försökte verkligen peppa och stötta mig. En kompisen hade haft två scares med första barnet men det gick alldeles bra ändå💕 Sen den andra visste flera som mådde jätte bra när dem var gravida. Man kanske bara är lyckligt lottad att vara en av dem🙏🏼 

• Siripiri
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-07-20 20:27:45 följande:

Vi tror att min sambos föräldrar försöker lista ut om jag är gravid eller inte. Nu är det ANDRA gången på två veckor som de bjuder på varmrökt lax. Återigen fick min sambo sno det från min tallrik när vi tror ingen såg. 

Det är liksom bara maten som kan avslöja oss, jag dricker inte för vi har en liten och även om min mage svullnar så antar alla mer att min mage inte gått tillbaka från förra gången än att det finns en ny anledning till att den svullnar. Förstår verkligen inte hur den kan bli så uppblåst! Ibland ser det liksom ut som jag är i v 30 😂 

Gud va jobbigt 😂😂 
  • Anonym (Saltakatten)
    Siripiri skrev 2025-07-20 22:07:49 följande:

Men wow va fint! Känns verkligen meant to be🥹♥️ 

Har också väldigt lite symptom.. längtar/bävar inför gynbesöket på torsdag. Kan lika bra sluta med att jag fortfarande har lätta cellförändringar och foster som inte lever🙃 Eller så går jag därifrån fortfarande med ett hallon i magen och ^cancerfri^. 

Hängde med mitt originaltjejgäng från gymnasiet igår, två av dem har två barn och dem försökte verkligen peppa och stötta mig. En kompisen hade haft två scares med första barnet men det gick alldeles bra ändå💕 Sen den andra visste flera som mådde jätte bra när dem var gravida. Man kanske bara är lyckligt lottad att vara en av dem🙏🏼 

Sommaren kanske gör sitt också till att man mår rätt så bra, livet är ju ofta lite enklare och roligare på sommaren rent allmänt 😄 De flesta jag känner har mått väldigt bra under sina graviditeter, man kanske mest får höra om dom som mår skit 😆 

Håller tummarna att besöket går bra 🙏🏻
Svar på tråden BF februari 2026 🌷