BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Nu har jag också varit på ultraljud och allt såg fint ut🙏🏻 bebisen sprattlade runt och mådde bra!
vi kommer inte att göra ett NIPT då jag är ett år för ung för att få det via regionen och då ultraljudet såg bra ut så väljer vi att inte betala för det själv😊
För att det är mycket coolare att få reda på det genom en rökbomb än att trycka på en knapp 🤗
Vi ska ha en gender reveal som förra gången och eftersom vi inte berättat för någon än så har vi inte kunnat satt något datum. Sen vill vi nog inte veta för egen del förrän vi sett att allt ser bra ut med både kub och den antanomiscanen de gör då ❤️ Det blir liksom mer att knyta an till när man väl vet könet.
Men om det är jobbigt att veta att man har svaret så lättåtkomlig, ja! 🙈
En liten uppdatering. Jag kunde inte stanna hemma och vänta, åkte in till akuten och fick ganska snabbt träffa så fina sköterskor och en jättefin gynläkare som sa att det var bra att jag lyssnade på magkänslan och åkte in så dom kunde kolla läget.
Tyvärr visade VUL:et det jag befarade och har oroat mig för senaste tiden, att graviditeten avstannat. Fostret var flera veckor för litet, inget hjärtslag. Helvetets skit 💔😭
Får se om kroppen nu tar hand om detta själv eller om jag behöver skrapas eller få mediciner. Ska tillbaka om en vecka och kolla läget. Tacksam för fin hjälp och vård mitt i allt detta, men så jäkla tråkigt.
Känner mig så lurad och sviken av kroppen. Hade hoppats vi haft nog med otur men uppenbarligen är det svårt att lyckas nu när jag är äldre. Kroppen vill verkligen vara gravid, så pass mkt att den behåller alla små liv även dom sjuka 💔
Varit gravid så många månader nu senaste året och inte fått ut något av det förutom hjärtesorg och känner mig rätt färdig med det. Kanske inte blir fler försök nu känner jag. Får väl se. Nu ska vi ta hand om varandra här hemma. Ska pussa extra mycket på mina goa barn jag redan har 💕
Tack för pepp och stöd, underbar tråd detta. Kommer gå bra för er alla framöver är jag helt säker på, tiden går snabbt och snart har ni era små i famnen 🥰
Kram till er 🌸
För att det är mycket coolare att få reda på det genom en rökbomb än att trycka på en knapp 🤗
Vi ska ha en gender reveal som förra gången och eftersom vi inte berättat för någon än så har vi inte kunnat satt något datum. Sen vill vi nog inte veta för egen del förrän vi sett att allt ser bra ut med både kub och den antanomiscanen de gör då ❤️ Det blir liksom mer att knyta an till när man väl vet könet.
Men om det är jobbigt att veta att man har svaret så lättåtkomlig, ja! 🙈