BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Är i v 16 (15+2) illamåendet börjar avta, tröttheten är lite från dag till dag. Har besök hos barnmorska på Fredag, Kan jag förvänta mig att de kan lyssna på hjärtslag då? Verka vara lite olika.. och vill så gärna höra för att stilla oron lite som inte riktigt vill lägga sig trots att allt såg bra ut på KUBen.
Har ni fått något uppföljande Uljtraljud mellan KUB och RUL pga oro?
Är det någon som är kvar i tråden som är med i den hemliga facebookgruppen BF Februari som kan fixa in mig? 😊
Är i v 16 (15+2) illamåendet börjar avta, tröttheten är lite från dag till dag. Har besök hos barnmorska på Fredag, Kan jag förvänta mig att de kan lyssna på hjärtslag då? Verka vara lite olika.. och vill så gärna höra för att stilla oron lite som inte riktigt vill lägga sig trots att allt såg bra ut på KUBen.
Så spänd att få reda på könet 🙈 Nästa helg ska vi äntligen få veta 🤗🥳
Jag har försökt lista ut i förväg vad det kan vara men tur nog så syns inte nuben så tydligt att jag får några entydiga svar 🙈
Har ingen magkänsla, eller jo den varierar vad jag tror själv hela tiden 😅

Hej!
Första graviditet här, och första plusset. Jag är 33 år och har beräknat BF 11/2, så 14+0 idag.
Var på KUB för en vecka sedan och det gick bra. Mitt första ultraljud så visste inte vad jag förväntande mig, men blev super berörd!
Just nu är det illamående till och från, och inte sugen på nån mat egentligen. Har mycket oftare huvudvärk än jag har normalt. Men när jag slipper huvudvärken mår jag bra!
Jag är också intresserad av att gå med i facebookgruppen