BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
ÄL +8-9 idag. Fick nyss så otroligt mycket kramp i magen och bak mot rumpan att jag inte kan gå. Fick lägga mig ner och det krampar fortfarande. Någon som varit med om något liknande? Vad kan det tänkas va??
ÄL+8 idag och det känns ganska hopplöst här.. Har generellt haft väldigt låg temp under denna lutealfas så känns ju knappast som det är en graviditet på g 😔

Tack ❤️
Åh alltså jag är så förvirrad just nu. ÄL+8 somsagt och nu på seneftermiddagen så kände jag på tappen och märkte att det var lite rosa/brunt. Sen började molande i magen som nu känns tydligt. Kollade igen på tappen nu och det är tydligt rött blod, men ännu inget i trosan. Känns dock som tidsfråga för det var ganska mycket.
Känslan med både spottingen och molandet är exakt som dagen innan mens, och inte som någon nidis eller så, men det är alldeles för tidigt! Mensen ska komma först på måndag (ev tidigt på söndag).
Är mest rädd för att jag har fått rubbning i min lutealfas med lågt progesteron eller annat. Hade ju spottings även förra månaden som började på ÄL+6/7?(vilket jag även då hoppades på nidis).
Någon som har liten solskenshistoria med nidis och hur det var? 🌼 Känns inte bra denna cykel men vill ännu inte ge upp 💛

Är jag den enda här som sitter på CD75 och längtar efter mensen? 😅 Jag lovar, när den väl kommer ska jag fira och ännu mer när jag får mitt efterlängtade plus. 😂 Det kändes bara lite ironiskt och komiskt i en BIM-grupp som denna, att jag längtar efter mens medan andra väntar på plus. Men nu vill jag bara kunna starta om och börja försöka på nytt.