BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Mens idag 😞 brukar inte bli nedslagen men idag är det tungt. Hinner med en till omgång i juli så, men vet knappt om jag ska hoppas längre ens. Det blir en bättre dag imorgon ✨
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
Hej allihopa! ❤️
Hoppar in i Juli gruppen med. Vi har försökt blir gravid sedan mars förra året. Blev gravid på andra försöket, fick MA i Juli med tvillingar v11. Blev gravid igen i september (plussade dagen innan vi åkte utomlands❤️) fick ytterligare ett MA i december v10 och fick skrapas några dagar innan jul.
Plussade igen i slutet av februari men mensen kom efter några dagar.
Har nu försökt sedan februari utan ngt plus.
Igår fick en av mina bästa vänner sin bebis (jag var beräknad bf idag på september bebis) så det svider lite, men är glad för deras skull.
Hoppas att detta är vår månad. Har bim 18/7.
Äl ska hända på fredag, hoppas att det inte kommer tidigt då min man jobbar borta varannan vecka och det försvårar tillverkningen 😂
Än ingen peak så hoppas på goda chanser, har anmält mig till livio för fertilitetsutredning så vi får se när vi får tid dit.
Idag kom mensen😢 Blir dock så förvirrad av de svaga positiva testen. Förmodligen är det väll hormon kvar från missfallet
Kan nog plocka bort mig ur denna tråd. Hade planerat att få till lite mys igår men pga värmen var varken jag eller sambon pigga på det. Nu har jag åkt bort eftersom jag har en vecka semester utan sambon och självklart fick jag stegringen idag. Han kommer hit som tidigast på lördag så det känns rätt kört. 😭
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1 ➖
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
här börjar de långa två veckorna till mens eller plus nu. Har varit svårt att få till det med semester och barnen i en liten stuga i Leksand men är man envis så är man. Hade en väldigt stark ägglossning symptommässigt men vet inte om det gör någon som helst skillnad när det kommer till sannolikhet för positivt utfall.
ÄL+8 idag och det känns ganska hopplöst här.. Har generellt haft väldigt låg temp under denna lutealfas så känns ju knappast som det är en graviditet på g 😔

ÄL +8-9 idag. Fick nyss så otroligt mycket kramp i magen och bak mot rumpan att jag inte kan gå. Fick lägga mig ner och det krampar fortfarande. Någon som varit med om något liknande? Vad kan det tänkas va??
ÄL +8-9 idag. Fick nyss så otroligt mycket kramp i magen och bak mot rumpan att jag inte kan gå. Fick lägga mig ner och det krampar fortfarande. Någon som varit med om något liknande? Vad kan det tänkas va??