BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Oklaraste cykeln i mitt liv. Jag har inget perfekt mätverktyg men troligtvis 6dpo idag. Kände inget inför äl, måste ha missat peaken. Har dock aldrig haft en utebliven äl så tror ändå det har skett. Totalhaveri av kroppen 2dpo med illamående och magkatarr. Inga symtom efter förutom illamående som jag kopplat till magkatarren. Idag ömma bröst och molande som kommer och går.
Har aldrig plussat och försöker koppla det till andra saker hela tiden för att inte bli besviken.
Applåder till alla ni som är med i och står ut med ovissheten. Den är en killer. 🦆🎉
Men du måste väl få ett återbesök? Så tänker jag iallafall. Påbörjar man en behandling eller kur så följer väl man upp det efter en viss tid? Oavsett receptförnyelse eller ej. Är det något som inte fungerar behöver det åtgärdas - oavsett om det är kroppen eller läkarkontakten. Håller iallafall tummarna att du får någon typ av åtgärd snarast! Vårdgarantin gäller. 😊
Jag känner mig också lurad. Av min kropp. Har haft en sådan stark känsla av att jag skulle vara gravid. Plus molande värk i magen 1 vecka innan mens vilket jag aldrig har vanligtvis plus lite andra symtom. Förväntad mens på fredag men testerna visade negativt nu på morgonen 😔 börjar mentalt ställa in mig helt nu på att mensen kommer komma. Men känner mig så lurad.
Jag fattar verkligen 0.
8 dpo idag. Jag har tagit test, då jag vid båda mina graviditeter (som blev missfall) har plussat på 8dpo. Blir riktigt förvånad över att testet är negativt. Jag tog ett till nu ikväll - fortfarande negativt.
Jag har en så märklig känsla. Känns rent ut sagt som om testen har fel. Brukar inte känna såhär. Blir så extremt frustrerad. Känslan är att jag är gravid. Helt bisarrt.
Vi får se om känslan stämmer, än sålänge vekar Den ju ha fel snarare än testen..
Är det någon som plussat på olika dpo vid olika graviditeter? Känslan är att jag borde plussat idag om det var positivt eftersom jag vanligtvis plussar så tidigt..
håller tummarna för oss som kämpar ändå in o slutet av juli
Fick hem mina test nu på morgonen, har varit så nervös för att testa! Är ni på bim+7, 4+5 enligt appen.
Här är testet efter 1 minut och efter 10 minuter!

Fick hem mina test nu på morgonen, har varit så nervös för att testa! Är ni på bim+7, 4+5 enligt appen.
Här är testet efter 1 minut och efter 10 minuter!