BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Spännande! Kroppen jobbar på ❤️
Okej, är det några speciella riktlinjer? Jag har fått höra tidigast 6 + 0. Jag är idag i 6 + 4 och gör ultraljud 7 + 3, om inget händer innan dess vill säga 😊 Jag uppdaterar!
Grattis!!
Jag tror jag också har fått mitt efterlängtade plus idag! 

Jag ska vänta någon dag och testa med RFSU och se att det ger ordentligt utslag innan jag känner mig helt säker, men oj vad det pirrar i kroppen nu!
Hur har det gått?? 🙏
Grattis!!
Jag tror jag också har fått mitt efterlängtade plus idag! 

Jag ska vänta någon dag och testa med RFSU och se att det ger ordentligt utslag innan jag känner mig helt säker, men oj vad det pirrar i kroppen nu!
Idag är jag på ÄL+4/5. Har släppt tempningen denna cykel pga semester så lite osäker ändå på exakt vilken dag ÄL var på. Väldigt skönt nu i lutealfasen dock att inte överanalysera temp varje dag?
Nu kommer de jobbiga dagarna med väntan innan man kan börja testa 😅 Men är iväg på solsemester så försöker ändå njuta av livet lite och inte övertänka för mycket 💛
Idag är jag på ÄL+4/5. Har släppt tempningen denna cykel pga semester så lite osäker ändå på exakt vilken dag ÄL var på. Väldigt skönt nu i lutealfasen dock att inte överanalysera temp varje dag?
Nu kommer de jobbiga dagarna med väntan innan man kan börja testa 😅 Men är iväg på solsemester så försöker ändå njuta av livet lite och inte övertänka för mycket 💛
Det kommer nog lite mer symptom men det är ju också supernormalt att inte få alla symptom. Jag har vissa dagar där jag tycker att jag inte känner så mycket men sen så kan de komma tillbaka i full kraft en dag, för att tillfälligt bli mildare igen.
Spännande att följa 😍