• Sarasi

BIM juli 2025

Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat. 

Hoppas på många härliga semesterplus!

• Svar på tråden BIM juli 2025
  • Syren93
    Anonym (Lily96) skrev 2025-07-23 07:19:50 följande:
    Vad skönt då kan du stilla sinnet lite, syns ju tydligt! Stort grattis! 🎉 
    Ja det kändes skönt! 🙌🏼💛🥰
  • Jullan00

Jag testade idag på 9/10dpo, negativt..  jag trodde dock att tento be sure var ett testa tidigt-test då det står så på förpackningen, dock så står det att känsligheten är 25 mIU/ml hcg, vanligtvis ligger det väl på 10? Jag är iväg på semester och jag har inga andra test.. Jag väntar nog tills BIM innan jag testar igen.

• Loviisa92

Känner mig helt säker på att jag inte är gravid, noll symtom och testade negativt i söndags kväll 13dpo, nu är mensen sen och jag har inga test kvar, har beställt så de kommer imorgon. Är det någon som testat negativt 13dpo och ändå varit gravid? 

• Siripiri
    Syren93 skrev 2025-07-23 06:53:36 följande:

Fick hem mina test nu på morgonen, har varit så nervös för att testa! Är ni på bim+7, 4+5 enligt appen.
    Här är testet efter 1 minut och efter 10 minuter! 

Grattis! underbart 🥰
  • Ebba921

Fick hem mina test nu på morgonen, har varit så nervös för att testa! Är ni på bim+7, 4+5 enligt appen.

Men wow! Ser superbra ut 🤩 Hur mår du? Har du bokat något tidigt ultraljud eller tänkte du vänta tills v.12 ultraljudet? Jag bokade faktiskt ett ultraljud till nästa vecka, så nervöst.

• Syren93
    Ebba921 skrev 2025-07-23 09:54:23 följande:

Men wow! Ser superbra ut 🤩 Hur mår du? Har du bokat något tidigt ultraljud eller tänkte du vänta tills v.12 ultraljudet? Jag bokade faktiskt ett ultraljud till nästa vecka, så nervöst.

Tack 🥰 jag mår bra! Lite lite illamående , eller snarare brist på aptit. Sug i magen, tröttare. 
    Jag ska boka ett tidigt! Tidigast man kan göra det här är 8+0, och vi ska åka iväg på semester en vecka precis då, men vet inte om jag kommer hinna få jag går in i 8+0 på fredagen.. så får se! 
    Så spännande! Du får uppdatera oss! Hur långt gången är du? :) 
  • Vallmo93

Superstarkt, grattis! 😍💛
  • Ebba921
    Syren93 skrev 2025-07-23 11:26:04 följande:
    Tack 🥰 jag mår bra! Lite lite illamående , eller snarare brist på aptit. Sug i magen, tröttare. 
    Jag ska boka ett tidigt! Tidigast man kan göra det här är 8+0, och vi ska åka iväg på semester en vecka precis då, men vet inte om jag kommer hinna få jag går in i 8+0 på fredagen.. så får se! 
    Så spännande! Du får uppdatera oss! Hur långt gången är du? :) 

Spännande! Kroppen jobbar på ❤️ 

Okej, är det några speciella riktlinjer? Jag har fått höra tidigast 6 + 0. Jag är idag i 6 + 4 och gör ultraljud 7 + 3, om inget händer innan dess vill säga 😊 Jag uppdaterar!

• Lillablommanivinden

Grattis!!

Jag tror jag också har fått mitt efterlängtade plus idag! HjärtaHjärta

Jag ska vänta någon dag och testa med RFSU och se att det ger ordentligt utslag innan jag känner mig helt säker, men oj vad det pirrar i kroppen nu! 

• Ebba921
    Lillablommanivinden skrev 2025-07-23 13:27:23 följande:

Grattis!!

Jag tror jag också har fått mitt efterlängtade plus idag! HjärtaHjärta

Jag ska vänta någon dag och testa med RFSU och se att det ger ordentligt utslag innan jag känner mig helt säker, men oj vad det pirrar i kroppen nu! 

Grattis! Tycker absolut det där är ett sträck som börjar växa sig starkare ❤️ Håller tummarna för fortsatt utveckling 😍!!!

Svar på tråden BIM juli 2025