• Anonym (orimligt)

Vad blir du orimligt irriterad över?

Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv, 

Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.  

• Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?
  • Anonym (B2)
    burleskburkläsk skrev 2025-06-22 21:03:09 följande:

Narcissister 

Håller med ttill 100% satans parasiter 
  • Anonym (Mat_mat_och_mat)
    burleskburkläsk skrev 2025-06-22 21:03:09 följande:

Narcissister 

Många har starka narcissistiska drag utan att veta om det. En person som mest bara pratar om sig själv men är däligt på att lyssna eller inte alls lyssnar på vad man säger, där ringer varningsklockan direkt, och jag lovar dig att det finns en hel del sådana personer.
  • Anonym (Medelklasspretto)

Blir fruktansvärt irriterad på folk som ska sitta med laptops och "jobba" medan barnet tränar/håller på med aktivitet. 
    Ser det mest på typiska medelklass-aktiviteter som simning, klättring, parkour osv, har aldrig sett det på fotbollsträning, tack och lov. 

Fattar ni inte att ni blir så sjukt genomskådade i ert "jag har ett sååååå viktigt och fritt jobb, men jag lyckas ändå kombinera det med att vara en närvarande och engagerad förälder"? 
    Otroligt pinsamt att ni tror att någon enda jävel bryr sig, och att det gör någon som helst skillnad för någon, om ni lägger 45 minuter extra på att flytta runt lite siffror i ett Excel-ark eller använda chatGPT för att göra en sammanfattning av den senaste månadsrapporten. 
    Skärpning!

• Anonym (Surgubbe)

Bara älskar den här tråden! Jag tycker ofta om saker, fenomen, människor men såå skönt att höra hur andra kan störa sig på små och stora saker.
    Jag känner mig fan rätt normalTyst

• Anonym (Jovial)

Kan känna mig orimligt irriterad om det är för mycket smörkräm i en tårta. 

• Anonym (Jovial)
    Anonym (Surgubbe) skrev 2025-06-24 16:54:42 följande:

Bara älskar den här tråden! Jag tycker ofta om saker, fenomen, människor men såå skönt att höra hur andra kan störa sig på små och stora saker.
    Jag känner mig fan rätt normalTyst

Tycker inte att det var särskilt normalt att känna sig så personligt träffad och kränkt över att jag inte gillade när folk manipulerar mig och andra.
  • Mayjel
    Anonym (Jovial) skrev 2025-06-24 17:09:43 följande:

Kan känna mig orimligt irriterad om det är för mycket smörkräm i en tårta. 

Då skulle jag råda dig till att undvika tårtorna hos Mr Cake. Det är nästan mer smörkräm än kaka i dessa tårtor. Man blir lite illamående rentav. 
  • Anonym (Jovial)
    Mayjel skrev 2025-06-24 17:16:05 följande:
    Då skulle jag råda dig till att undvika tårtorna hos Mr Cake. Det är nästan mer smörkräm än kaka i dessa tårtor. Man blir lite illamående rentav. 
    Huu 
    Somliga gillar det förvisso.
  • Anonym

Folk som inte kan stava till

Förrän

• Ascendere
    Anonym skrev 2025-06-24 17:55:26 följande:

Folk som inte kan stava till

Förrän

Jag kan inte stava till plenissal, det brukar jag bli irriterad över 
Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?