Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Narcissister
Narcissister
Blir fruktansvärt irriterad på folk som ska sitta med laptops och "jobba" medan barnet tränar/håller på med aktivitet.
Ser det mest på typiska medelklass-aktiviteter som simning, klättring, parkour osv, har aldrig sett det på fotbollsträning, tack och lov.
Fattar ni inte att ni blir så sjukt genomskådade i ert "jag har ett sååååå viktigt och fritt jobb, men jag lyckas ändå kombinera det med att vara en närvarande och engagerad förälder"?
Otroligt pinsamt att ni tror att någon enda jävel bryr sig, och att det gör någon som helst skillnad för någon, om ni lägger 45 minuter extra på att flytta runt lite siffror i ett Excel-ark eller använda chatGPT för att göra en sammanfattning av den senaste månadsrapporten.
Skärpning!
Bara älskar den här tråden! Jag tycker ofta om saker, fenomen, människor men såå skönt att höra hur andra kan störa sig på små och stora saker.
Jag känner mig fan rätt normal
Kan känna mig orimligt irriterad om det är för mycket smörkräm i en tårta.
Bara älskar den här tråden! Jag tycker ofta om saker, fenomen, människor men såå skönt att höra hur andra kan störa sig på små och stora saker.
Jag känner mig fan rätt normal
Kan känna mig orimligt irriterad om det är för mycket smörkräm i en tårta.
Folk som inte kan stava till
Förrän
Folk som inte kan stava till
Förrän