Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Nej, det är du som kommer med rena dumheter.
Självklart jämför vi oss med föregående generationer. Annars hade man ju inte vetat om man ser yngre ut än man är. Och även med yngre generationer, de man ser ut att tillhöra, rent åldersmässigt.
Nej, det är du som kommer med rena dumheter.
Självklart jämför vi oss med föregående generationer. Annars hade man ju inte vetat om man ser yngre ut än man är. Och även med yngre generationer, de man ser ut att tillhöra, rent åldersmässigt.
Nej, du har fel, dum jämförelse. Och det är andra människor än en själv som bedömer ens ålder.
Om en tant sitter i kassan på Systemet och ska bedöma folks ålder så utgår hon troligtvis från hur unga kvinnor såg ut på hennes tid då hon själv var ung.
Man vet själv om man ser yngre ut än ens riktiga ålder då omgivningen bedömer detta i hög grad.
Kvinnor i alla åldrar som aldrig tvättar sin bh 🤢
Alltså ni stinker! Ni stinker gammal sur kiss-tant . Hur mycket ni än dränker er i parfym så för bövelen tvätta din jävla bh nån gång! 🤮
Människor som cyklar hur fan de vill, t.ex. alldeles för nära andra, mitt i banan när det uppenbart är två filer, långsamt i vänsterfil, tvärstannar plötsligt, byter fil utan att titta bakår, osv osv. Ibland farligt, ofta irriterande.
Människor som inte är artiga och trevliga mot folk om de inte känner dem. Ni gör livet till en sämre upplevelse.