• Anonym (orimligt)

Vad blir du orimligt irriterad över?

Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv, 

Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.  

• Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?
  • Anonym (Hum)

Människor som ska va med på möten som tycker och tänker, ja experter över lag som inte har någon som helst funktion igentligen. 

• Anonym (Öbo)
    Anonym (Anna) skrev 2025-06-19 05:30:57 följande:

Ska inte säga att det är mitt största trauma i livet men det var svårt att mista sin gamla mor.
    Hon var 92, men det spelar ingen roll. Hon var min mamma.

Tror du på allvar att man kommer över förlusten av sin mor på "ett par dagar"?

Du irriterar mig.
    Ja, det var hjärtlöst skrivet.
  • Anonym (Äckliga lukter)
    Anonym (Knubbis) skrev 2025-06-18 23:33:51 följande:

Fånar som överskattar sig själva och ljuger ihop en massa självförhärligande goja, hur populära de är, att tjejer skulle tycka att de var attraktiva. Vimlar av såna mytomaner online, ofta män. Inte minst på detta forum. 

Haha jag håller med. 
    "Alla" här på forumet ser minst 10 år yngre ut än de är.
    "Alla" här är normalviktiga och tränar massor.
    Anonym (Öbo) skrev 2025-06-19 05:24:21 följande:
    För att inte tala om alla (speciellt kvinnor) som tror att de ser yngre ut än de är. Fast det är nästan mer komiskt än irriterande.

Gott om dem här på sajten.
    Hahaha var precis det jag skrev innan jag hann läsa ditt inlägg😄

Det är väldigt vanligt att andra kvinnor skriver att de ser så himla mycket yngre ut.
  • Anonym (Mat_mat_och_mat)
    Anonym (Mohammed) skrev 2025-06-18 22:09:53 följande:

Folk som stör sig på att andra kissar utomhus såvida man inte gör det mitt bland andra.

Ja, och att det är böter på att pissa mot en husvägg t.ex. där ingen ser.
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Äckliga lukter) skrev 2025-06-19 09:05:28 följande:
    Haha jag håller med. 
    "Alla" här på forumet ser minst 10 år yngre ut än de är.
    "Alla" här är normalviktiga och tränar massor.
    "Alla" på det här forumet hade (åtminstone för ca 10-15 år sedan) en iq som fick dem att platsa inom mensa 😁
    Anonym (Frida) skrev 2025-06-19 09:29:34 följande:
    "Alla" på det här forumet hade (åtminstone för ca 10-15 år sedan) en iq som fick dem att platsa inom mensa 😁
    Självklart..😁
  • Anonym (Knubbis)
    Anonym (Öbo) skrev 2025-06-19 05:24:21 följande:
    För att inte tala om alla (speciellt kvinnor) som tror att de ser yngre ut än de är. Fast det är nästan mer komiskt än irriterande.

Gott om dem här på sajten.

Håller inte med dig. Det är ganska vanligt att folk (speciellt kvinnor, som har bättre hudvård än män) ser yngre ut idag, jämfört med förr då folk numera är allmänt mer hälsomedvetna kring rökning, sprit, solexponering, näringslära etc. 

Går inte att jämföra riktigt med männens evigt tröttsamma påfågleri och rena fåfänga. Att på allvar tro att ex. tjejer inom serviceyrken flirtar med dem är bara så patetiskt och irriterande. 

• Anonym (Öbo)
    Anonym (Äckliga lukter) skrev 2025-06-19 09:08:33 följande:
    Hahaha var precis det jag skrev innan jag hann läsa ditt inlägg😄

Det är väldigt vanligt att andra kvinnor skriver att de ser så himla mycket yngre ut.
    Kul att vi tänkte samma tanke samtidigt!
  • Anonym (Öbo)
    Anonym (Knubbis) skrev 2025-06-19 13:42:36 följande:

Håller inte med dig. Det är ganska vanligt att folk (speciellt kvinnor, som har bättre hudvård än män) ser yngre ut idag, jämfört med förr då folk numera är allmänt mer hälsomedvetna kring rökning, sprit, solexponering, näringslära etc. 

Går inte att jämföra riktigt med männens evigt tröttsamma påfågleri och rena fåfänga. Att på allvar tro att ex. tjejer inom serviceyrken flirtar med dem är bara så patetiskt och irriterande. 

Dumeter, de jämför sig väl inte med hur folk såg ut förr heller.

Jag minns från barndom de flesta kvinnor 40+ med permanentat hår och rockklänning. Ska jag jämföra mig med dessa, eller med övriga jämnåriga tycker du?
Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?