Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Människor som ska va med på möten som tycker och tänker, ja experter över lag som inte har någon som helst funktion igentligen.
Fånar som överskattar sig själva och ljuger ihop en massa självförhärligande goja, hur populära de är, att tjejer skulle tycka att de var attraktiva. Vimlar av såna mytomaner online, ofta män. Inte minst på detta forum.
Folk som stör sig på att andra kissar utomhus såvida man inte gör det mitt bland andra.
Håller inte med dig. Det är ganska vanligt att folk (speciellt kvinnor, som har bättre hudvård än män) ser yngre ut idag, jämfört med förr då folk numera är allmänt mer hälsomedvetna kring rökning, sprit, solexponering, näringslära etc.
Går inte att jämföra riktigt med männens evigt tröttsamma påfågleri och rena fåfänga. Att på allvar tro att ex. tjejer inom serviceyrken flirtar med dem är bara så patetiskt och irriterande.
Håller inte med dig. Det är ganska vanligt att folk (speciellt kvinnor, som har bättre hudvård än män) ser yngre ut idag, jämfört med förr då folk numera är allmänt mer hälsomedvetna kring rökning, sprit, solexponering, näringslära etc.
Går inte att jämföra riktigt med männens evigt tröttsamma påfågleri och rena fåfänga. Att på allvar tro att ex. tjejer inom serviceyrken flirtar med dem är bara så patetiskt och irriterande.