• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Evylin

Jag har en tanke att man kanske kunde göra en Facebook grupp istället, man kan göra den hemlig så att ingen ser och att man är med och så kan man endast hitta den genom en länk som man får av den som gjort gruppen ? Däremot kommer ju de som är med I gruppen kunna se vilka som är med men då går det ju inte heller att skriva hatiska kommentarer och gömma sig bakom anonymitet ? 

• Siripiri
    Evylin skrev 2025-07-27 18:47:48 följande:

Jag har en tanke att man kanske kunde göra en Facebook grupp istället, man kan göra den hemlig så att ingen ser och att man är med och så kan man endast hitta den genom en länk som man får av den som gjort gruppen ? Däremot kommer ju de som är med I gruppen kunna se vilka som är med men då går det ju inte heller att skriva hatiska kommentarer och gömma sig bakom anonymitet ? 

Ja jag har tänkt samma! Såg att det fanns en offentligt men inte redo att joina den än
    Monki19 skrev 2025-07-27 18:46:39 följande:

Det här var nog det sjukaste😂

Verkligen 😅😅😂
  • Liljekonvalj93
    Monki19 skrev 2025-07-27 18:46:39 följande:

Det här var nog det sjukaste😂

Man slutar verkligen aldrig att förvånas över vissa människor 😂 
  • Liljekonvalj93
    Evylin skrev 2025-07-27 18:47:48 följande:

Ja, det är ju en variant!

Ger det något om vi alla anmäler de mycket otrevliga inläggen som skrivits idag? Eller tror ni att det hjälper om vi bara fortsätter som vanligt och ignorerar all patetisk dynga som eventuellt kommer att skrivas? 

• Evylin
    Liljekonvalj93 skrev 2025-07-27 19:00:33 följande:

Ja, det är ju en variant!

Ger det något om vi alla anmäler de mycket otrevliga inläggen som skrivits idag? Eller tror ni att det hjälper om vi bara fortsätter som vanligt och ignorerar all patetisk dynga som eventuellt kommer att skrivas? 

Ja om det finns ett intresse så går det ju lätt att lösa. Jag upplever att man allmänt beter sig bättre när man behöver stå för vad man skriver. 

Jag har anmält iallafall men vet inte om det ger någonting. 
  • Anonym (AndraBarnet)
    korkade kvinnor skrev 2025-07-27 18:32:01 följande:
     Starta du och ni andra patetiska kvinnor här en egen tråd där ni kan skriva om era misslyckanden. Vem fan vill läsa om sånt när man väntar ett barn?
    Hej,

Du är inte välkommen i den här tråden längre. Det är helt fruktansvärda saker du skriver och jag ber dig sluta direkt. Om du fortsätter så anmäler vi din ip-adress så många gånger att du aldrig kan skriva på det här forumet igen.

Jag skapade tråden för att vi ska kunna stötta varandra genom en otroligt känslig tid. Bolla funderingar och stärka varandra. Alla har olika erfarenheter och vi är alla vuxna människor som kan välja vad vi vill läsa och inte, om något är triggande så kan man välja att inte läsa på ett tag som många skrivit.
  • Anonym (AndraBarnet)

Skit i trollet. Men skulle en tanke kunna vara att högst upp i ett inlägg skriva

*ev trigger oro missfall*

*ev trigger, tidigare erfarenheter av missfall*

samt liknande? Så blir det lättare att sålla vad inläggen kommer handla om. Tänker att det är bra att få ventilera sin oro och samtidigt kan det skapa mer oro för andra som önskar mer lättsamhet.

vad tror ni? 

• Rosen3

Kanske bara räcker att ignorera alla konstiga kommentarer. 

För min del är det skönt att kunna skriva av sig här istället för en fb-grupp, vill inte heller att det ska bli offentligt 🙂

• Liljekonvalj93

Efter gårdagens tråkiga stämning tror jag vi behöver fokusera på något positivt här. 

Jag har flera olika ?målbilder? som jag ibland plockar fram för att fylla på med bra energi. En av de starkaste är när vi är på väg hem från BB och min sambo bär barnstolen. Lite av en klassiker kanske, men den bilden gör mig väldigt pirrig. En annan är när bebis och våra hundar ska träffas för första gången ♥️ 

Har ni andra någon målbild som ni tänker på emellanåt? Dela gärna med er om ni vill! 

• Rosen3
    Liljekonvalj93 skrev 2025-07-28 09:47:52 följande:

Efter gårdagens tråkiga stämning tror jag vi behöver fokusera på något positivt här. 

Jag har flera olika ?målbilder? som jag ibland plockar fram för att fylla på med bra energi. En av de starkaste är när vi är på väg hem från BB och min sambo bär barnstolen. Lite av en klassiker kanske, men den bilden gör mig väldigt pirrig. En annan är när bebis och våra hundar ska träffas för första gången ♥️ 

Har ni andra någon målbild som ni tänker på emellanåt? Dela gärna med er om ni vill! 

Bra målbilder ❤️ Jag har alltid haft en bild framför mig när man man håller bebisen i sin famn 🥰
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸