• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Liljekonvalj93
    TridentHeart skrev 2025-08-03 00:01:31 följande:

Har inte varit inne här på två dagar då jag inte mått så bra. Natten till i fredags fick jag en kraftig blödning, det rann ner för mina ben. Kom också ut två stora blodklumpar. Blödningen minskade lite under kommande dygn, men fortfarande små blodklumpar på pappret när jag torkade mig. Har gråtit i två dagar och försökt acceptera ett missfall. Gynakuten ville inte låta mig komma in då jag inte hade så ont. Men i eftermiddags fick jag komma in och träffa en gynekolog. Kunde knappt tro mina ögon när jag såg hjärtat slå och små rörelser på skärmen. Till och med gynekologen var inställd på att det var ett missfall. Jag bröt ihop och kände en enorm lättnad. Fyfan alltså, usch vad jobbigt det har varit.

Snälla älskade bebis, håll dig frisk och levande hela vägen 😭❤️

Vad otroligt skönt att allt såg bra ut, kan inte ens föreställa mig paniken ♥️ 
  • Jassan123

Idag har vi äntligen varit på ultraljud!
    Har varit så extremt nervös inför det här. 
    Men allt såg bra ut ! Ett fint tickande hjärta och en liiiiten bebis som övade på sina rörelser 🥹🥹 Det är en sån stor lättnad att få se ett litet hjärta slå efter vårt MA I våras.

• Monki19
    Jassan123 skrev 2025-08-04 16:08:49 följande:

Men allt såg bra ut ! Ett fint tickande hjärta och en liiiiten bebis som övade på sina rörelser 🥹🥹 Det är en sån stor lättnad att få se ett litet hjärta slå efter vårt MA I våras.

Gud vad häftigt! Och skönt! 😍🥰 
  • ElsaCross

VilKen lättnad, grattis! 

vilken vecka, om man får fråga? ❤️

• Jassan123
    ElsaCross skrev 2025-08-04 18:44:00 följande:

VilKen lättnad, grattis! 

vilken vecka, om man får fråga? ❤️

Det var det verkligen! Tack så mkt 🥹
    Självklart , Vecka 10 .(9+4) 🤗
  • Siripiri

Gud va härligt 🥰♥️ 
  • TridentHeart
    Siripiri skrev 2025-08-03 12:22:32 följande:
    Hematom kan orsaka just störtblödning + klumpar, sade inte läkaren något om de?♥️
    Precis efter jag läst och svarat på ditt inlägg fick jag upp en reel just om det insta, ändå lite sjukt 😅 Hon fick det i vecka 16 tror jag och var nu i vecka 30 tror jag 
    Nej, läkaren sa inget om det. Hon kunde inte hitta någon orsak till blödningen. Hon kunde bara se att allt såg fint ut och att livmodertappen var helt stängd! Vilket var superbra!
  • TridentHeart

Åh vad härligt! Grattis 😍❤️
  • Rosen3

Var på ultraljud idag igen och gjorde NIPT! Allt såg bra ut och lillen sprattlade för fullt. Nu inväntar vi bara svaret, så nervöst! ❤️

• Siripiri
    Rosen3 skrev 2025-08-05 16:36:11 följande:

Var på ultraljud idag igen och gjorde NIPT! Allt såg bra ut och lillen sprattlade för fullt. Nu inväntar vi bara svaret, så nervöst! ❤️

åh så skönt 🥰♥️ är det 10 dagar eller hur lång tid tar de?
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸